reklama - zainteresowany?

Relacje interpersonalne - Septem

Relacje interpersonalne
Autor: Adler Ronald B., Rosenfeld Lawrence B., Proctor Russell F.
Tłumaczenie: Skoczylas Grażyna
ISBN: 978-8-3751-0587-2
stron: 524, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 49,52 zł (poprzednio: 64,31 zł)
Oszczędzasz: 23% (-14,79 zł)

Dodaj do koszyka Relacje interpersonalne

Tagi: Relacje międzyludzkie

Relacje interpersonalne, oparte na najnowszym, dziesiątym wydaniu amerykańskim, to znakomite wprowadzenie do zagadnień porozumiewania się, które może służyć zarówno studentom i to nie tylko psychologii jak badaczom tematu. Dzieło to rozwija się wraz z tym, jak rozszerzają się zagadnienia porozumiewania się między ludźmi.

Autorzy odwołują się do wyników licznych badań nad porozumiewaniem się i bogatej literatury przedmiotu, czerpiąc obficie z najświeższych dokonań na tym polu. Rozważają zagadnienia porozumiewania się na różnych płaszczyznach od par, rodzin i innych małych grup po relacje w miejscu pracy i kontakty między przedstawicielami różnych kultur oraz w wielu aspektach, poruszając m.in. kwestię ekspresji emocjonalnej, wpływu płci na styl porozumiewania się, powodów przyjmowania postawy obronnej czy ochrony prywatności w relacjach z innymi. Nie zapominają też o zjawiskach najbardziej współczesnych, jak np. porozumiewanie się za pośrednictwem Internetu i komunikatorów.

Zrozumiały i wartki język, jakim posługują się autorzy, dobrze skonstruowane tabele i rysunki, zdjęcia ilustrujące omawiane zagadnienia oraz przykłady z życia są dodatkowym atutem tego znakomitego podręcznika.



Dodaj do koszyka Relacje interpersonalne

 

Osoby które kupowały "Relacje interpersonalne", wybierały także:

  • Å»ycie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciaÅ‚a
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Relacje interpersonalne

Spis treści

Dodaj do koszyka Relacje interpersonalne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.