reklama - zainteresowany?

(Nie)?wiarygodne zmartwychwstanie - Septem

(Nie)?wiarygodne zmartwychwstanie
ebook
Autor: Josh McDowell, Sean McDowell
ISBN: 978-8-3782-9148-0
Format: ebook
Data wydania: 2015-02-04
Księgarnia: Septem

Cena książki: 15,91 zł (poprzednio: 19,17 zł)
Oszczędzasz: 17% (-3,26 zł)

Dodaj do koszyka (Nie)?wiarygodne zmartwychwstanie

Tagi: Religia i rozwój duchowy

W dzisiejszych czasach większość młodych ludzi ma niejasny obraz prawdy religijnej. Dawne, uniwersalne przekonania o obiektywnej prawdzie zastąpione zostały spersonalizowanymi i bardzo zrelatywizowanymi wersjami „prawdy dla mnie”. Wiele młodych ludzi postrzega prawdę w sposób pragmatyczny, jako to, co im osobiście sprawdza się w życiu. W ogóle nie interesują się tym, co jest prawdą w sensie absolutnym. Dlatego odchodzą od wiary i od Kościoła.

Historyczny fakt zmartwychwstania Jezusa jest podstawą wiary chrześcijańskiej. Nie jest jakąś fakultatywną prawdą wiary, jest fundamentem wiary! Bez zmartwychwstania Jezusa nie ma chrześcijaństwa. Przekonanie o prawdziwości chrześcijaństwa nie polega na wierze w system moralności religijnej – własnej lub cudzej – tylko na osobistym zaufaniu historycznemu, powstałemu z martwych Jezusowi. Bez historycznego zmartwychwstania Jezusa wiara chrześcijańska nie jest prawdziwym lekiem, ale zwykłym religijnym placebo. Jeśli Jezus nie powstał z martwych, fizycznie i dosłownie, to kult, wspólnota, studia biblijne, życie chrześcijańskie, moralne postępowanie i sam Kościół stają się pozbawionymi

Dodaj do koszyka (Nie)?wiarygodne zmartwychwstanie

 

Osoby które kupowały "(Nie)?wiarygodne zmartwychwstanie", wybierały także:

  • Krupówki warszawskie. Kazania wiosenne
  • Krupówki warszawskie. Kazania zimowe
  • Sztuczna inteligencja. Jej natura i przyszłość. Krótkie Wprowadzenie 21
  • Nauka i religia. Krótkie Wprowadzenie 16
  • Opowieści z pogranicza światów

Dodaj do koszyka (Nie)?wiarygodne zmartwychwstanie

Spis treści

Dodaj do koszyka (Nie)?wiarygodne zmartwychwstanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.