reklama - zainteresowany?

144 najczęściej używane niemieckie czasowniki - Septem

144 najczęściej używane niemieckie czasowniki
ebook
Autor: Agnieszka Drummer Richard Boehnke
ISBN: 978-8-3756-1496-1
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-17
Księgarnia: Septem

Cena książki: 37,91 zł

Dodaj do koszyka 144 najczęściej używane niemieckie czasowniki

Tagi: Języki obce

 
 
 

Czasowniki sÄ… duszÄ… jÄ™zyka. Każde niemieckie zdanie zawiera co najmniej jeden czasownik. JÄ™zyków obcych należy uczyć siÄ™ w inteligentny sposób. Co jest nam najbardziej potrzebne w jÄ™zyku obcym? OczywiÅ›cie to, co jest w nim najczęściej używane! Czyli czasowniki. Znajomość najczęściej używanych czasowników to droga na skróty do znajomoÅ›ci jÄ™zyka obcego.

Czytelnik/uczeń/student znajdzie w książce 144 najczęściej używane czasowniki w języku niemieckim. Zanim nauczy się kolejnych, warto dobrze opanować właśnie TE.
Kto ustaliÅ‚ akurat takÄ… kolejność? Podana w książce kolejność czasowników opiera siÄ™ na analizie lingwistycznej setek tysiÄ™cy niemieckich tekstów i rozmów: po prostu policzono, które sÅ‚owa wystÄ™pujÄ… w niemieckim najczęściej.

Książka jest adresowana do wszystkich uczÄ…cych siÄ™ niemieckiego – od podstaw do poziomu B2-C1. O ile poczÄ…tkujÄ…cy dowiedzÄ… siÄ™ dziÄ™ki niej, które czasowniki sÄ… najważniejsze, najpotrzebniejsze i najczęściej używane, o tyle bardziej zaawansowani doszlifujÄ… swoje wiadomoÅ›ci i opanujÄ… ich używanie także w bardziej zÅ‚ożonych zdaniach.

 

Dodaj do koszyka 144 najczęściej używane niemieckie czasowniki

 

Osoby które kupowały "144 najczęściej używane niemieckie czasowniki", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki wÅ‚oskie dla bystrzaków
  • Francuski dla bystrzaków. Poziom Å›rednio zaawansowany
  • Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
  • Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka 144 najczęściej używane niemieckie czasowniki

Spis treści

Dodaj do koszyka 144 najczęściej używane niemieckie czasowniki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.