reklama - zainteresowany?

Angielskie okresy warunkowe nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ… - Septem

Angielskie okresy warunkowe nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…
ebook
Autor: Radosław Więckowski
ISBN: 978-8-3925-9629-5
stron: 74, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-23
Księgarnia: Septem

Cena książki: 27,39 zł (poprzednio: 33,81 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,42 zł)

Dodaj do koszyka Angielskie okresy warunkowe nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…

Tagi: Języki obce

 

• Najobszerniejsza na rynku wydawniczym prezentacja angielskich okresów warunkowych i ich możliwych kombinacji, wykraczajÄ…ca poza typowy podziaÅ‚ na 1, 2 oraz 3 okres warunkowy

 

• Uwydatnienie najdrobniejszych różnic miÄ™dzy jÄ™zykiem polskim i angielskim:

If he watches many films, he will know many actors.

JeÅ›li/skoro oglÄ…da dużo filmów, pewnie zna wielu aktorów.

If he watches many films, he will know many actors. (1 okres warunkowy)

JeÅ›li obejrzy dużo filmów, pozna wielu aktorów.

 

If he knew English, he would communicate with them.

Gdyby znał angielski, porozumiałby się z nimi. (2 okres warunkowy)

If he knew English, he would communicate with them.

Jeśli/skoro znał wtedy angielski, często porozumiewał się z nimi.

 

• Okresy warunkowe powiÄ…zane w sensowne ciÄ…gi, których ukÅ‚adanie przypomina ukÅ‚adanie puzzli

• Najtrudniejsze zagadnienia wyjaÅ›nione na prostych przykÅ‚adach

Ciekawy test końcowy zaopatrzony w klucz, systematyzujący wcześniej przerobiony materiał

Dodaj do koszyka Angielskie okresy warunkowe nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…

 

Osoby które kupowały "Angielskie okresy warunkowe nowatorską i oryginalną metodą ", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki wÅ‚oskie dla bystrzaków
  • Francuski dla bystrzaków. Poziom Å›rednio zaawansowany
  • Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
  • Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Angielskie okresy warunkowe nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…

Spis treści

Dodaj do koszyka Angielskie okresy warunkowe nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.