reklama - zainteresowany?

Angielskie okresy warunkowe nowatorską i oryginalną metodą - Septem

Angielskie okresy warunkowe nowatorską i oryginalną metodą
ebook
Autor: Radosław Więckowski
ISBN: 978-8-3925-9629-5
stron: 74, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-23
Księgarnia: Septem

Cena książki: 27,39 zł (poprzednio: 33,81 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,42 zł)

Dodaj do koszyka Angielskie okresy warunkowe nowatorską i oryginalną metodą

Tagi: Języki obce

 

• Najobszerniejsza na rynku wydawniczym prezentacja angielskich okresów warunkowych i ich możliwych kombinacji, wykraczająca poza typowy podział na 1, 2 oraz 3 okres warunkowy

 

• Uwydatnienie najdrobniejszych różnic między językiem polskim i angielskim:

If he watches many films, he will know many actors.

Jeśli/skoro ogląda dużo filmów, pewnie zna wielu aktorów.

If he watches many films, he will know many actors. (1 okres warunkowy)

Jeśli obejrzy dużo filmów, pozna wielu aktorów.

 

If he knew English, he would communicate with them.

Gdyby znał angielski, porozumiałby się z nimi. (2 okres warunkowy)

If he knew English, he would communicate with them.

Jeśli/skoro znał wtedy angielski, często porozumiewał się z nimi.

 

• Okresy warunkowe powiązane w sensowne ciągi, których układanie przypomina układanie puzzli

• Najtrudniejsze zagadnienia wyjaśnione na prostych przykładach

Ciekawy test końcowy zaopatrzony w klucz, systematyzujący wcześniej przerobiony materiał

Dodaj do koszyka Angielskie okresy warunkowe nowatorską i oryginalną metodą

 

Osoby które kupowały "Angielskie okresy warunkowe nowatorską i oryginalną metodą ", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki włoskie dla bystrzaków
  • Francuski dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany
  • Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
  • Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Angielskie okresy warunkowe nowatorską i oryginalną metodą

Spis treści

Dodaj do koszyka Angielskie okresy warunkowe nowatorską i oryginalną metodą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.