reklama - zainteresowany?

Angielskie przedimki nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ… - Septem

Angielskie przedimki nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…
ebook
Autor: Radosław Więckowski
ISBN: 978-8-3940-2191-7
stron: 218, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-23
Księgarnia: Septem

Cena książki: 29,96 zł (poprzednio: 37,92 zł)
Oszczędzasz: 21% (-7,96 zł)

Dodaj do koszyka Angielskie przedimki nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…

Tagi: Języki obce

Najobszerniejsza na rynku wydawniczym prezentacja angielskich przedimków na zasadzie ciÄ…gÅ‚ych zestawieÅ„ i porównaÅ„:

a slight chance vs slight chance

football’s 20th World Cup = the 20th football World Cup

 

• Uwydatnienie najdrobniejszych różnic znaczeniowych:

an angel of a girl - anioł a nie dziewczyna

the angel of a girl - anioł, jakim jest ta dziewczyna

 

Zestawienie najważniejszych kontekstów, z którymi Polacy majÄ… najwiÄ™ksze problemy

 

• Odpowiedzi na najbardziej nurtujÄ…ce pytania, np. kiedy powiedzieć New York, a New York, the New York, Oxford Road i the Oxford road, a more beautiful view i the more beautiful view

 

Praktyczne użycie przedimków w szerokiej palecie kontekstów:

The fish is a trout. vs The trout is a (kind of) fish.

Wasn’t the concert terrific? vs What a terrific concert it was!

Elephants are big, but the elephant in the zoo is small for an elephant.

• Ebook Angielskie przedimki - Super test stanowi uzupeÅ‚nienie niniejszej publikacji

Dodaj do koszyka Angielskie przedimki nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…

 

Osoby które kupowały "Angielskie przedimki nowatorską i oryginalną metodą ", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki wÅ‚oskie dla bystrzaków
  • Francuski dla bystrzaków. Poziom Å›rednio zaawansowany
  • Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
  • Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Angielskie przedimki nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…

Spis treści

Dodaj do koszyka Angielskie przedimki nowatorskÄ… i oryginalnÄ… metodÄ…

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.