reklama - zainteresowany?

Asertywność i sztuka celnej riposty - Septem

Asertywność i sztuka celnej riposty
mp3
Autor: Matthias Nollke
ISBN: 978-83-272-6408-4
Format: mp3
Data wydania: 2020-03-04
Księgarnia: Septem

Cena książki: 16,92 zł (poprzednio: 19,67 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,75 zł)

Dodaj do koszyka Asertywność i sztuka celnej riposty

Tagi: Praca zawodowa

Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć... - jak często zdarza ci się tak pomyśleć?


W dyskusjach, negocjacjach czy rozmowach z kolegami nie zawsze wygrywa ten, kto ma najmocniejsze argumenty. O wiele częściej liczą się błyskotliwe komentarze.
Niestety w chwili, gdy powinieneś zareagować celną ripostą, w Twojej głowie hula wiatr. Dopiero po kilku minutach wpadasz na genialną odpowiedź, której powinieneś był udzielić...

Wypracuj w sobie szybkość reagowania! Pamiętaj, że asertywność ułatwia życie, a cięta riposta częstokroć pozwala na odparcie ataków i rozładowanie sytuacji konfliktowych. Dzięki tej książce poznasz techniki wykorzystania riposty w praktyce i najważniejsze zasady asertywności. Znajdziesz tu m.in. wskazówki, jak wykorzystywać mowę ciała, reagować na bezpodstawną krytykę i radzić sobie z nieuzasadnioną agresją słowną. A wszystko to zobrazowane licznymi przykładami i ćwiczeniami, które pokażą każdemu, jak stać się mistrzem ciętej riposty!

Dodaj do koszyka Asertywność i sztuka celnej riposty

 

Osoby które kupowały "Asertywność i sztuka celnej riposty", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swojÄ… organizacjÄ™ na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Asertywność i sztuka celnej riposty

Spis treści

Dodaj do koszyka Asertywność i sztuka celnej riposty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.