reklama - zainteresowany?

Badania jako podstawa projektowania user experience - Septem

Badania jako podstawa projektowania user experience
ebook
Autor: Iga Mo
ISBN: 978-8-3011-8443-8
stron: 496, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-10
Księgarnia: Septem

Cena książki: 71,20 zł (poprzednio: 87,90 zł)
Oszczędzasz: 19% (-16,70 zł)

Dodaj do koszyka Badania jako podstawa projektowania user experience

Tagi: E-biznes | Funkcjonalno | Marketing

Pierwsza polska publikacja o roli bada

Dodaj do koszyka Badania jako podstawa projektowania user experience

 

Osoby które kupowały "Badania jako podstawa projektowania user experience", wybierały także:

  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywa
  • Zegar Rozwi
  • Prawo dla startupu
  • Jak zarabia
  • Pami

Dodaj do koszyka Badania jako podstawa projektowania user experience

Spis treści

Badania jako podstawa projektowania user experience eBook -- spis tre

Dodaj do koszyka Badania jako podstawa projektowania user experience

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.