reklama - zainteresowany?

Bezuzyteczna.pl Codzienna dawka wiedzy bezużytecznej - Septem


Autor: Szuplewski Marcel, Tekiela Dawid
ISBN: 978-8-3240-3880-0
stron: 240, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 23,07 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 22% (-6,51 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Gry, zabawy, sport

Zupełnie nowa Wiedza Bezużyteczna. Wiedza bezużyteczna będzie z Tobą podczas stania w korku, w kolejce do dziekanatu i w każdej chwili, kiedy zagrozi Ci nuda. Już jej niewielka dawka da Ci mocniejszego kopa niż kawa, nawet ta wylana przypadkiem na klawiaturę. Pobudzi Twój umysł o każdej porze dnia i nocy. Bywa niebezpieczna: wciąga i uzależnia. Gdy jej nie czytasz, możesz z niej zrobić podkładkę pod myszkę lub wachlarz na upalne dni. Możesz też uderzać się nią w głowę przez całą dobę spalisz wtedy 10 tysięcy kalorii! A tak w ogóle to dowiesz się: - ile delfinów zatrudnia amerykańska marynarka wojenna, - w jakim zachodnim mieście kobiety mają prawo chodzić topless po ulicach, - jak zahipnotyzować kurę, - czego oczekuje każdy na pierwszej randce, - jak obrać czosnek, nie obierając czosnku. Przekonasz się, że naprawdę mówię prawdę. Polecam. RoundHere Bezużyteczność tej książki jest względna. Naprawdę daje kopa! Albert Ajnsztajn Dawid Tekiela człowiek, który odmienił oblicze polskiego internetu. W wieku 22 lat założył bezuzyteczna.pl. Strona w krótkim czasie stała się najpopularniejszym i najbardziej angażującym portalem rozrywkowym w kraju. Ale dopiero teraz jej twórcy poszli na całość. Przygotowali absolutnie odjechaną książkę z jeszcze bardziej szokującymi i nigdy wcześniej nie publikowanymi ciekawostkami.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Bezuzyteczna.pl Codzienna dawka wiedzy bezużytecznej", wybierały także:

  • Second Life. Przewodnik gracza
  • Nordic Walking poradnik

Dodaj do koszyka

Spis treści

Bezuzyteczna.pl Codzienna dawka wiedzy bezużytecznej -- spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.