reklama - zainteresowany?

Brak absolutu. Pojęcia dobra i zła w japońskiej popkulturze - Septem

Brak absolutu. Pojęcia dobra i zła w japońskiej popkulturze
ebook
Autor: Dorota Barańska
ISBN: 97883-242-2462-3
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-05
Księgarnia: Septem

Cena książki: 15,00 zł

Dodaj do koszyka Brak absolutu. Pojęcia dobra i zła w japońskiej popkulturze

Tagi: Sztuka

„ZÅ‚o, moralność i Å›mierć sÄ… nie tylko popularnymi tematami w japoÅ„skim folklorze, ale zdajÄ… siÄ™ być wrÄ™cz tematem centralnym japoÅ„skiej tradycji: niemal każdy festiwal, rytuaÅ‚ i zwyczaj odnosi siÄ™ do powiÄ…zaÅ„ miÄ™dzy żyjÄ…cymi a zmarÅ‚ymi, miÄ™dzy żyjÄ…cÄ… rodzinÄ…, a jej zmarÅ‚ymi przodkami, miÄ™dzy teraźniejszoÅ›ciÄ… a przeszÅ‚oÅ›ciÄ…”

 

Michiko Iwasaka, Barre Toelken, Ghosts and the Japanese: Cultural Experience in Japanese Death Legends

 

Książka Doroty BaraÅ„skej pokazuje, że pojÄ™cia zÅ‚a i dobra sÄ… kluczowymi elementami obecnymi nie tylko w japoÅ„skim folklorze, ale w caÅ‚ej kulturze popularnej – od rozrywki ludowej poprzez animacjÄ™ do gier video. Stawia tezÄ™, że kultura rozrywkowa jest niezwykle silnie zwiÄ…zana z religiami Japonii, czerpie z buddyzmu, shinto, magii. I choć samo nawiÄ…zanie nie jest niczym niezwykÅ‚ym, niezwykÅ‚a jest drobiazgowość w przedstawianiu elementów tradycyjnych w nowej formie. DziÄ™ki niej kultura popularna Japonii staje siÄ™ źródÅ‚em do badaÅ„ nie tylko nad samÄ… kulturÄ…, ale też nad religiÄ…, spoÅ‚eczeÅ„stwem, moralnoÅ›ciÄ….

Dodaj do koszyka Brak absolutu. Pojęcia dobra i zła w japońskiej popkulturze

 

Osoby które kupowały "Brak absolutu. Pojęcia dobra i zła w japońskiej popkulturze", wybierały także:

  • Åšwiat w skali mikro. Wszystko o modelarstwie
  • Grajfka dla dzieci. Artystyczne zdobienie jaj
  • Wyrób biżuterii. Patrz i ucz siÄ™
  • Rytm i technika gry na gitarze dla bystrzaków
  • Åšwiat w skali mikro. Wszystko o modelarstwie

Dodaj do koszyka Brak absolutu. Pojęcia dobra i zła w japońskiej popkulturze

Spis treści

Dodaj do koszyka Brak absolutu. Pojęcia dobra i zła w japońskiej popkulturze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.