reklama - zainteresowany?

Bright Line Eating. Jak stać się szczupłym, szczęśliwym i wolnym człowiekiem - Septem



MIEJSCE 3 na liście TOP 20
Autor: Susan Peirce Thompson
Tytuł oryginału: Bright Line Eating: The Science of Living Happy, Thin & Free
ISBN: 978-83-283-3933-0
okładka: miękka
Data wydania: 2018-02-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Bright Line Eating. Jak stać się szczupłym, szczęśliwym i wolnym człowiekiem", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1
  • Second Life. Przewodnik gracza

Dodaj do koszyka

Spis treści

Bright Line Eating. Jak stać się szczupłym, szczęśliwym i wolnym człowiekiem -- spis treści

Przedmowa (7)

Wstęp (11)

Epidemia otyłości. To nie problem, ale tajemnica widoczna jak na dłoni (11)

Wprowadzenie (15)

Moja historia (15)

CZĘŚĆ I. O TYM, JAK MÓZG BLOKUJE PROCES ODCHUDZANIA

Rozdział 1. Deficyt siły woli (33)

Rozdział 2. Nienasycony głód (43)

Rozdział 3. Przemożne zachcianki (57)

Rozdział 4. Skala podatności (71)

Rozdział 5. Sabotażysta (89)

CZĘŚĆ II. ROZWIĄZANIE PROBLEMU WEDŁUG BRIGHT LINE EATING. JAK POKRYĆ DEFICYT SIŁY WOLI?

Rozdział 6. Cztery podstawowe zasady programu Bright Line Eating (103)

Rozdział 7. Automatyzm - Twój nowy, najlepszy przyjaciel (121)

CZĘŚĆ III. MAPA TWOJEJ DROGI, CZYLI JAK ZACZĄĆ

Rozdział 8. Odchudzający plan odżywiania (137)

Rozdział 9. Dzień pierwszy: do dzieła! (159)

Rozdział 10. Narzędzia, dzięki którym program jest skuteczny (173)

CZĘŚĆ IV. MAPA TWOJEJ DROGI, CZYLI JAK TRZYMAĆ KURS

Rozdział 11. Życie zgodne z Bright Line Eating (195)

Rozdział 12. Wyjścia do restauracji, podróże i inne okazje specjalne (215)

Rozdział 13. Konsekwencje złamania zasad Bright Lines (231)

CZĘŚĆ V. DOCELOWA WAGA, JEJ UTRZYMYWANIE I CO DALEJ

Rozdział 14. Droga do osiągnięcia docelowej wagi (249)

Rozdział 15. Zakończenie: życie jako szczęśliwy, szczupły i wolny człowiek (263)

DODATKI. MATERIAŁY DODATKOWE

Podziękowania (279)

O autorce (287)

Przypisy końcowe (289)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.