reklama - zainteresowany?

Business English For Trade Fairs - Septem

Business English For Trade Fairs
ebook
Autor: Gabor Skorupa
ISBN: 978-83-634-3563-9
stron: 76, Format: ebook
Data wydania: 2020-12-10
Księgarnia: Septem

Cena książki: 41,00 zł

Dodaj do koszyka Business English For Trade Fairs

Tagi: Języki obce

Niniejszy poradnik ma na celu przedstawienie skondensowanej wiedzy pozwalającej na bezproblemowe komunikowanie się na wszelakiego typu wydarzeniach biznesowych z naciskiem na targi handlowe. Zakres materiału podany w książce jest dopasowany do konkretnych sytuacji z uwzględnieniem komfortowego poruszania się po poszczególnych rozdziałach, tak aby czytelnik szybko odnalazł interesujące go zagadnienia. Biorąc pod uwagę tempo w jakim żyjemy, autor starał się aby wiedza zawarta w podręczniku była konkretna i skupiona na praktycznych aspektach używania języka. Książka zwraca uwagę na praktyczne opanowanie języka, nie skupia się na regułkach. Te wspomniane stanowią tylko metodę, rusztowanie, na którym osadzasz słownictwo i dzięki temu tworzysz spójne wypowiedzi podczas spotkań biznesowych. Gabor Skorupa Autor Gabor Skorupa absolwent filologii angielskiej, lektor specjalizujący się w szkoleniu kadr firmowych. Współautor podręczników do nauki języka angielskiego, stale zabiegający o jak najbardziej przystępne przedstawienie wiedzy z zakresu nauki języka. W wolnych chwilach miłośnik literatury pokroju Lovecrafta oraz Edgara Allana Poe.

Dodaj do koszyka Business English For Trade Fairs

 

Osoby które kupowały "Business English For Trade Fairs", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki wÅ‚oskie dla bystrzaków
  • Francuski dla bystrzaków. Poziom Å›rednio zaawansowany
  • Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
  • Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Business English For Trade Fairs

Spis treści

Business English For Trade Fairs eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Business English For Trade Fairs

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.