Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? - Septem

Tłumaczenie: brak
ISBN: 978-8-3756-1674-3
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-04
Księgarnia: Septem
Cena książki: 34,90 zł
Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.
Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.
Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.
Przemysław Radziszewski – konsultant z ogromnym doświadczeniem biz-nesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.
Osoby które kupowały "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?", wybierały także:
- Rozmówki francuskie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- Rozmówki włoskie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- Francuski dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Francuski dla bystrzaków. Wydanie II 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II 39,90 zł, (19,95 zł -50%)