reklama - zainteresowany?

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? - Septem

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
ebook
Autor: Przemysław Radziszewski
TÅ‚umaczenie: brak
ISBN: 978-8-3756-1674-3
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-04
Księgarnia: Septem

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Tagi: Języki obce

Ogromne możliwoÅ›ci technologii komputerowych zrewolucjonizowaÅ‚y zarzÄ…dzanie. StworzyÅ‚y też wielkie nadzieje, które nie zawsze siÄ™ speÅ‚niÅ‚y.

JednÄ… z tych niespeÅ‚nionych nadziei jest Business Intelligence. ÅšledzÄ…c historyczny rozwój BI oraz odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do swoich doÅ›wiadczeÅ„ praktycznych, autor dowodzi, że gÅ‚ównym powodem niespeÅ‚nionych oczekiwaÅ„ zwiÄ…zanych z BI nie sÄ… komputery, ale czÅ‚owiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.

Å»aden komputer (przynajmniej na razie) nie zastÄ…pi menedżera ani analityka w przemyÅ›lanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywnoÅ›ci. Autor nie tylko pokazuje sÅ‚aboÅ›ci obecnie stosowanych rozwiÄ…zaÅ„, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracujÄ….

PrzemysÅ‚aw Radziszewski – konsultant z ogromnym doÅ›wiadczeniem biz-nesowym, lider kilkudziesiÄ™ciu wdrożeÅ„ z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitaÅ‚em, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.

Dodaj do koszyka Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

 

Osoby które kupowały "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki wÅ‚oskie dla bystrzaków
  • Francuski dla bystrzaków. Poziom Å›rednio zaawansowany
  • Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
  • Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Spis treści

Dodaj do koszyka Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.