reklama - zainteresowany?

Co masz w głowie to masz w mięśniach - Septem

Co masz w głowie to masz w mięśniach
mp3
Autor: Iwona Haba, Anna Mucha, Łukasz Bińkowski
ISBN: 978-83-7902-024-9
Format: mp3
Data wydania: 2012-10-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 19,55 zł

Dodaj do koszyka Co masz w głowie to masz w mięśniach

Tagi: Gry, zabawy, sport

Aktywny, żywy, pełen werwy to słowa, które określają każdego sportowca. Jego sprawność fizyczną, a także umysłową. Zgodnie zresztą z zasadą: ''Co masz w głowie to masz w mięśniach''. Praktycznym dowodem prawdziwości tej tezy może być Marcin Żewłakow. Jego biografia może uświadomić każdemu piłkarzowi, że motywacja jest podstawą wszelkiego wysiłku i aktywności sportowca, podnosi jego własną samoocenę. Może uwrażliwić i pozwolić skupić się tylko na tym, co ważne w grze, na boisku, a wyeliminować to, czym nie warto zawracać sobie głowy.

W tym albumie składającym się z dziewięciu audiobooków, przewodnikiem po krainie motywacji będzie Marcin Żewłakow:

1. Wzmacnianie koncentracji,

2. Motywacja przed meczem,

3. Motywacja w przerwie kiedy przegrywacie,

4. Motywacja w przerwie kiedy wygrywacie,

5. Motywacja po wygranej,

6. Motywacja po przegranej,

7. Pierwsze porażki i jak sobie z nimi radzić,

8. Przekuj złość w zawziętość,

9. ''Moja filozofia zwycięstwa'' - biografia Marcina Żewłakowa.

Masz szansę dostać niezłego kopa w dążeniu do celu. Masz szansę pokonać porażkę, a złość przekuć w zawziętość!

 

Dodaj do koszyka Co masz w głowie to masz w mięśniach

 

Osoby które kupowały "Co masz w głowie to masz w mięśniach", wybierały także:

  • Świat w skali mikro. Wszystko o modelarstwie
  • Zakochaj się w bieganiu!
  • Przyjemność rysowania
  • Dolina Białej Wody. Wydanie II
  • Grajfka dla dzieci. Artystyczne zdobienie jaj

Dodaj do koszyka Co masz w głowie to masz w mięśniach

Spis treści

Co masz w głowie to masz w mięśniach Audiobook -- spis treści

Dodaj do koszyka Co masz w głowie to masz w mięśniach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.