reklama - zainteresowany?

Content marketing. Od strategii do efektów - Septem

Content marketing. Od strategii do efektów
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ISBN: 978-83-283-6851-4
stron: 200, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-11-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

Tagi: Praca zawodowa

ZÅ‚ów zÅ‚otÄ… rybkÄ™ w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródÅ‚em cennej wiedzy, przypomina raczej Å›mietnik przepeÅ‚niony fake newsami i milionami bodźców oddziaÅ‚ujÄ…cych na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniajÄ… siÄ™ także marketerzy, którzy w obliczu Å›lepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukajÄ… coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to Å‚atwe. WedÅ‚ug niektórych źródeÅ‚ Å›redni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadÅ‚ do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez zÅ‚otÄ… rybkÄ™. Dlatego sposobem na zwiÄ™kszenie zainteresowania internetowych "zÅ‚otych rybek" miaÅ‚ być content marketing, czyli marketing treÅ›ci. Jednak ten modny trend, realizowany w niewÅ‚aÅ›ciwy sposób, wcale nie prowadzi do osiÄ…gniÄ™cia zadowalajÄ…cych efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze wiÄ™kszy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocÄ… przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz siÄ™ miÄ™dzy innymi:

  • Czego content manager może siÄ™ nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneÅ› myÅ›leć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpÅ‚yw na TwojÄ… strategiÄ™?
  • Jak być SMART przy okreÅ›laniu celów w marketingu treÅ›ci?
  • W czym marketer powinien upodobnić siÄ™ do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to MÄ™drzec czy BÅ‚azen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytajÄ…?
  • A także wielu innych rzeczy, dziÄ™ki którym stworzysz naprawdÄ™ skutecznÄ… strategiÄ™ contentmarketingowÄ… dla swojej firmy i marki osobistej.

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

 

Osoby które kupowały "Content marketing. Od strategii do efektów", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swojÄ… organizacjÄ™ na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

Spis treści

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.