Content marketing. Od strategii do efektów - Septem
ISBN: 978-83-283-7264-1
stron: 200, Format: mp3
Data wydania: 2020-11-16
Księgarnia: Septem
Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)
ZÅ‚ów zÅ‚otÄ… rybkÄ™ w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródÅ‚em cennej wiedzy, przypomina raczej Å›mietnik przepeÅ‚niony fake newsami i milionami bodźców oddziaÅ‚ujÄ…cych na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniajÄ… siÄ™ także marketerzy, którzy w obliczu Å›lepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukajÄ… coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to Å‚atwe. WedÅ‚ug niektórych źródeÅ‚ Å›redni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadÅ‚ do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez zÅ‚otÄ… rybkÄ™. Dlatego sposobem na zwiÄ™kszenie zainteresowania internetowych "zÅ‚otych rybek" miaÅ‚ być content marketing, czyli marketing treÅ›ci. Jednak ten modny trend, realizowany w niewÅ‚aÅ›ciwy sposób, wcale nie prowadzi do osiÄ…gniÄ™cia zadowalajÄ…cych efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze wiÄ™kszy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocÄ… przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz siÄ™ miÄ™dzy innymi:
- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
- Czy content marketing sprzedaje?
- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
- Jak być SMART przy okreÅ›laniu celów w marketingu treÅ›ci?
- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
- Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytajÄ…?
- A także wielu innych rzeczy, dziÄ™ki którym stworzysz naprawdÄ™ skutecznÄ… strategiÄ™ contentmarketingowÄ… dla swojej firmy i marki osobistej.
Osoby które kupowały "Content marketing. Od strategii do efektów", wybierały także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Jak pracować zdalnie i nie zwariować 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)