reklama - zainteresowany?

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe - Septem

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Autor: Natalia Hatalska
ISBN: 978-83-246-6248-7
stron: 200, Format: 200x230, okładka: miękka
Data wydania: 2014-04-15
Księgarnia: Septem

Cena książki: 89,00 zł

Dodaj do koszyka Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

"CzÄ…stki przyciÄ…gania" z nagrodÄ… My Company Polska Choice!

Książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" zdobyła II miejsce w kategorii "Success story" w konkursie My Company Polska Choice.



Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

 

 

Czy zastanawialiÅ›cie siÄ™ kiedyÅ› nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? ByÅ‚y lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W wiÄ™kszym stopniu odpowiadaÅ‚y na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi sÅ‚owy – ktoÅ› skutecznie uÅ›wiadomiÅ‚ konsumentom, że pragnÄ… wÅ‚aÅ›nie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamÄ™ tych produktów okazaÅ‚a siÄ™ na tyle interesujÄ…ca, by zwrócić na siebie uwagÄ™ odbiorcy. Na tyle frapujÄ…ca, by zostać zapamiÄ™tana. Na tyle noÅ›na, by odbiorca reklamy zechciaÅ‚ przekazać dalej myÅ›l stojÄ…cÄ… za reklamowanym dobrem. Wytwór umysÅ‚u marketera zostaÅ‚ niczym wirus rozniesiony po caÅ‚ym Å›wiecie i zainfekowaÅ‚ ludzkie gÅ‚owy - jednÄ… po drugiej.

Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to siÄ™ udaje. Album, który macie PaÅ„stwo przed sobÄ… i w którym znalazÅ‚o siÄ™ 158 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachÄ™cać marketerów do podejmowania niestandardowych dziaÅ‚aÅ„ reklamowych. Ma być także próbÄ… odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć siÄ™ w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko jÄ… zauważyÅ‚ i zapamiÄ™taÅ‚, ale przede wszystkim, żeby chciaÅ‚ o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywoÅ‚ujÄ…c w ten sposób epidemiÄ™ spoÅ‚ecznÄ…?

ZachÄ™camy do odwiedzenia strony książki http://czastkiprzyciagania.pl/. Znajdziecie tam m.in. wypowiedzi Mariusza Pitury z JWT Warszawa, Wojciecha Dagiela z Havas Worldwide oraz PrzemysÅ‚awa Wojaka z Q&A Communications wokóÅ‚ albumu "CzÄ…stki przyciÄ…gania".

 


 

Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu GdaÅ„skiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowaÅ‚a również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowaÅ‚a dziaÅ‚em komunikacji w Wirtualnej Polsce. WczeÅ›niej zajmowaÅ‚a stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie wspóÅ‚pracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest pomysÅ‚odawczyniÄ… wielu nagradzanych kampanii opartych na niestandardowych dziaÅ‚aniach reklamowych, a także jurorkÄ… w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Jest czÅ‚onkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz czÅ‚onkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku zostaÅ‚a nagrodzona przez Geek Girls Carrots SrebrnÄ… MarchewkÄ… za bycie wzorem kobiety zajmujÄ…cej siÄ™ nowymi technologiami. Prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpÅ‚ywowych blogów w Polsce.

Dodaj do koszyka Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

 

Osoby które kupowały "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe", wybierały także:

  • Uwarunkowania gospodarowania kapita
  • Podstawy ekonometrii
  • Zintegrowane systemy zarz
  • Krzywa dochodowo
  • Przyw

Dodaj do koszyka Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.