reklama - zainteresowany?

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - Septem

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur D
ISBN: 978-83-283-4421-1
stron: 192, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2018-09-25
Księgarnia: Septem

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 38,39 zł)
Oszczędzasz: 69% (-26,49 zł)

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Tagi: Marketing

Wszystko, co powiniene

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

 

Osoby które kupowały "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda", wybierały także:

  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywno
  • Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzie
  • Pami
  • Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
  • Trakcja, czyli z

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Spis treści

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.