reklama - zainteresowany?

Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontek - Septem

Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontek
ebook
Autor: Monika Frania
ISBN: 978-83-801-2216-1
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-22
Księgarnia: Septem

Cena książki: 18,48 zł (poprzednio: 23,10 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,62 zł)

Dodaj do koszyka Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontek

Tagi: Dla nauczycieli | Media, Komunikacja | Pedagogika

Cywilizacja medialna, zmediatyzowany

Dodaj do koszyka Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontek

 

Osoby które kupowały "Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontek", wybierały także:

  • Kreatywna plastykostymulacja w rozwoju dziecka
  • Raz... dwa... trzy... do rodziny trafisz... Ty!
  • Godzina wychowawcza. Rozmowy o polskiej szkole
  • Trudny temat? Rozmawiam
  • Wreszcie dojrze

Dodaj do koszyka Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontek

Spis treści

Dodaj do koszyka Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontek

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.