Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontek - Septem
ebook
Autor: Monika FraniaISBN: 978-83-801-2216-1
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-22
Księgarnia: Septem
Cena książki: 18,48 zł (poprzednio: 23,10 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,62 zł)
Osoby które kupowały "Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontek", wybierały także:
- Kreatywna plastykostymulacja w rozwoju dziecka 6,71 zł, (3,42 zł -49%)
- Raz... dwa... trzy... do rodziny trafisz... Ty! 19,82 zł, (15,06 zł -24%)
- Godzina wychowawcza. Rozmowy o polskiej szkole 33,90 zł, (26,10 zł -23%)
- Trudny temat? Rozmawiam 26,78 zł, (20,89 zł -22%)
- Wreszcie dojrze 34,90 zł, (27,22 zł -22%)