reklama - zainteresowany?

Efekt jo-jo w motywacji - Septem

Efekt jo-jo w motywacji
ebook
Autor: Zbigniew Ryżak
ISBN: 978-8-3758-2922-8
stron: 212, Format: ebook
Data wydania: 2009-11-25
Księgarnia: Septem

Cena książki: 16,99 zł

Dodaj do koszyka Efekt jo-jo w motywacji

Tagi: Praca zawodowa

Jak uchronić się przed efektem jo-jo w motywacji i dlaczego czasem tracimy nasz zapał już po tygodniu?

Skoro trzymasz w ręku tę książkę, oznacza to prawdopodobnie, że masz świadomość, w jaki sposób tak naprawdę wpływają na Ciebie książki lub szkolenia motywacyjne. Albo po prostu chcesz tego efektu uniknąć. To trochę tak jak z udaną dietą na początku jest cudownie jesteś lżejszy o kilka kilogramów, czujesz się fantastycznie, znajomi i rodzina Cię podziwiają. Zachwyt ten może jednak zostać zburzony przez najbardziej złowieszczy efekt, jaki znamy. Jest nim efekt jo-jo.

Ta książka nie rozwiązuje wszystkich problemów związanych z brakiem motywacji, ma jednak coś, co wyróżnia ją z setek poradników pozwoli Ci wreszcie motywować się bez spadków energii i motywacyjnych dołków.

Dowiesz siÄ™ z niej:

- jak pracować nad trwałym sukcesem w naszym życiu bez efektu jo-jo,
- w jaki sposób uwolnić się raz na zawsze od zewnętrznych motywatorów,
- jak praktykować naprawdę skuteczną dyscyplinę,
- jak dotrzeć do ukrytych zasobów energii, z których na co dzień nie zdajemy sobie sprawy.

[O autorze, zdjęcie jest w opisie publikacji] Zbigniew Ryżak jest psychologiem, skończył Uniwersytet Jagielloński. Podczas studiów, pod kierunkiem profesora Zbigniewa Nęckiego, zajmował się postawami społecznymi.


[opinia czytelnika]
Zupełnie nowe podejście do tematu motywacji. Proste i oczywiste rozwiązania, o których wielu wie, ale widocznie nie sądzą, że to właśnie to. ;-)

Piotr Górny, Informatyk,


Zdobądź wyjątkową publikację, która raz na zawsze pozwoli Ci pokonać motywacyjny efekt jo-jo.

Dodaj do koszyka Efekt jo-jo w motywacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Efekt jo-jo w motywacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.