reklama - zainteresowany?

Efekt placebo - medytacja 1. Zmiana dwóch przekonań i spostrzeżeń - Septem

Efekt placebo - medytacja 1. Zmiana dwóch przekonań i spostrzeżeń
mp3
Autor: dr Joe Dispenza
ISBN: 978-83-8168-515-3
Format: mp3
Data wydania: 2020-07-03
Księgarnia: Septem

Cena książki: 41,98 zł (poprzednio: 49,39 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,41 zł)

Dodaj do koszyka Efekt placebo - medytacja 1. Zmiana dwóch przekonań i spostrzeżeń

Tagi: Praca zawodowa | Religia i rozwój duchowy | Zdrowie i uroda

 

Stań się swoim własnym placebo! Jak pokazał Autor w książce pt. "Efekt placebo", dzięki sile swojego umysłu możesz wyeliminować choroby serca, depresję, chorobę Parkinsona, a nawet nowotwór. Teraz dr Dispenza przekazuje w Twoje ręce narzędzie, które pozwoli Ci w pełni skorzystać z możliwości, jakie daje Ci umysł. Dzięki tym medytacjom przeniesiesz uwagę ze świata zewnętrznego w świat wewnętrzny. Wprowadzisz swój umysł na leczniczy poziom alfa i pozwolisz mu uwolnić się od szkodliwych przekonań i spostrzeżeń. W ten sposób posiądziesz władzę nad własnym ciałem, otoczeniem i czasem. Wykreujesz nową, lepszą przyszłość i sprawisz, że stanie się ona rzeczywistością. Bądź myślą, która wpływa na materię.

Dodaj do koszyka Efekt placebo - medytacja 1. Zmiana dwóch przekonań i spostrzeżeń

 

Osoby które kupowały "Efekt placebo - medytacja 1. Zmiana dwóch przekonań i spostrzeżeń", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swojÄ… organizacjÄ™ na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Efekt placebo - medytacja 1. Zmiana dwóch przekonań i spostrzeżeń

Spis treści

Dodaj do koszyka Efekt placebo - medytacja 1. Zmiana dwóch przekonań i spostrzeżeń

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.