Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II - Septem

Tytuł oryginału: Successful Time Management For Dummies, 2nd Edition
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-283-2752-8
stron: 344, Format: ebook
Księgarnia: Septem
Cena książki: 39,90 zł
Książka będzie dostępna od stycznia 2018
Zastosuj skuteczne metody zarządzania czasem i zmień swoje życie na lepsze
Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do odkładania pracy na później i optymalizowania swojej przestrzeni roboczej. Ponadto opisuje wypróbowane metody odzyskiwania cennych godzin, aby jak najlepiej wykorzystać każdą minutę dnia.
- Zacznij od prostych rzeczy. Poznaj trzy sekrety osobistej organizacji, wypisz swoje cele na kartce i poznaj wartość swojego czasu — schodząc aż do poziomu minuty.
- Czas jest kluczowy. Skup swoje wysiłki na odpowiednich zadaniach, określ priorytety, blokuj swój czas i przygotuj przestrzeń roboczą tak, aby sprzyjała wydajnej pracy.
- Być (w internecie) albo nie być. Dowiedz się, jak uniknąć czarnej dziury w postaci e-maili i mediów społecznościowych — i naucz się wykorzystywać najnowsze technologie do optymalizowania własnego czasu.
- Problemy z koncentracją. Staw czoła wyzwaniom związanym z zarządzaniem czasem w każdym obszarze swojego życia — od skłonności do odkładania pracy na później po rozmaite czynniki rozpraszające Twoją uwagę.
- Różne podejścia. Bez względu na to, czy jesteś asystentem administracyjnym, dyrektorem najwyższego szczebla czy kimś pomiędzy, poznaj metody działania właściwe dla Twojej pracy, które pomogą Ci w pełni wykorzystać każdą minutę dnia — aż w końcu ludzie zaczną się zastanawiać, jak Ty to robisz.
Z książki dowiesz się, jak:
- osiągać jeszcze więcej w ciągu dnia pracy
- porządkować swoją przestrzeń roboczą dla uzyskania optymalnej wydajności
- lepiej wykorzystywać czas podczas wyjazdów służbowych
- radzić sobie z czynnikami rozpraszającymi uwagę
- walczyć ze skłonnością do odkładania pracy na później
- pokonać przeszkody związane z zarządzaniem czasem,
- wydajnie pracować z domowego biura,
- radzić sobie z szefem, który ma skłonność do marnowania czasu,
- unikać największych złodziei czasu,
- nauczyć innych umiejętnego zarządzania czasem,
- używać technologii do tego, by doskonalić swoje umiejętności organizacyjne,
- wyrobić sobie pozytywne nawyki związane z zarządzaniem czasem — już dzisiaj.
Dirk Zeller jest autorem licznych książek na temat sukcesu, zarządzania czasem, wydajności, sprzedaży i równowagi życiowej. Napisał dziesięć bestsellerów, w tym Telephone Sales For Dummies i Success as a Real Estate Agent For Dummies.
Zobacz także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Jak pracować zdalnie i nie zwariować 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)