reklama - zainteresowany?

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - Septem

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy
Autor: Roman Hadasik, Kamila Moli
ISBN: 978-83-770-1331-1
stron: 144, okładka: mi
Data wydania: 2012-03-26
Księgarnia: Septem

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Tagi: Motywacja

Kto jeszcze chce naprawd

Dodaj do koszyka Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

 

Osoby które kupowały "Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy", wybierały także:

  • Mind mapping z komputerem. Uporz
  • Porywaj t
  • CEL. Odkryj, okre
  • Szef w relacji z zespo
  • Naukowe podstawy sukcesu Napoleona Hilla

Dodaj do koszyka Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Spis treści

Dodaj do koszyka Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.