reklama - zainteresowany?

Francuski romans. Miłość w czasach Wielkiej Wojny - Septem

Francuski romans. Miłość w czasach Wielkiej Wojny
ebook
Autor: Jennifer Robson
Tłumaczenie: Anna Studniarek
ISBN: 978-83-770-5677-6
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-10
Księgarnia: Septem

Cena książki: 26,90 zł

Dodaj do koszyka Francuski romans. Miłość w czasach Wielkiej Wojny

Tagi: Romans

Lady Elizabeth Neville-Ashford pragnie podróżować po świecie, zrobić karierę zawodową i wyjść za mąż z miłości. Jednak w roku 1914 życiem brytyjskiej arystokracji rządzą ścisłe zasady, które w parze z oczekiwaniami wymagającej matki uniemożliwiają dziewczynie pójście za głosem serca. Wybuch wojny okazuje się dla niej szansą na niezależność. Wbrew rodzicom wyprowadza się z domu i zostaje… kierowcą ambulansu w Pomocniczym Korpusie Wojskowym Kobiet.

Wysłana do szpitala polowego we Francji spotyka Roberta Frasera, najlepszego przyjaciela jej brata, przystojnego lekarza, który w przeszłości zawsze zachęcał ją do realizowania marzeń. Teraz Lilly pragnie, by jego przyjaźń stała się czymś więcej bez względu na różniące ich pochodzenie. Dla niego ona jest najpiękniejszą kobietą, jaką kiedykolwiek poznał. Życiowy scenariusz jednak zawsze zaskakuje. Robert, obawiając się o życie ukochanej, za wszelką cenę chce zapewnić jej bezpieczeństwo, nawet jeśli złamie jej serce.

Czy w świecie podzielonym przez różnice klasowe, pełnym niepewności i śmierci, ich miłość ma szanse na przetrwanie? Czy też stanie się kolejną ofiarą tragicznej wojny?

Dodaj do koszyka Francuski romans. Miłość w czasach Wielkiej Wojny

 

Osoby które kupowały "Francuski romans. Miłość w czasach Wielkiej Wojny", wybierały także:

  • W pogoni za Veronicą
  • Męski obowiązek
  • Mój crush
  • She's With Me. Razem wbrew światu #1
  • Russian Devil

Dodaj do koszyka Francuski romans. Miłość w czasach Wielkiej Wojny

Spis treści

Dodaj do koszyka Francuski romans. Miłość w czasach Wielkiej Wojny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.