Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe - Septem
ISBN: 978-83-246-8962-0
stron: 376, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-28
Księgarnia: Septem
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
Gdy polski rynek okazuje siÄ™ zbyt maÅ‚y…
Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.
Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.
Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.
Prof. Krzysztof RybiÅ„ski - jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. KarierÄ™ zawodowÄ… rozpoczynaÅ‚ jako informatyk w Japonii, potem byÅ‚ głównym ekonomistÄ… kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dziÄ™ki czemu Polska w ciÄ…gu dwóch lat zarobiÅ‚a dodatkowo miliard dolarów. ByÅ‚ czÅ‚onkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i czÅ‚onkiem wielu rad nadzorczych. Obecnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi też wÅ‚asnÄ… firmÄ™ doradczÄ…. W 2012 roku zostaÅ‚ wybrany przez polskich przedsiÄ™biorców najczęściej sÅ‚uchanym przez nich ekonomistÄ…. Regularnie wystÄ™puje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuÅ‚y ukazujÄ… siÄ™ też w „Financial Times”.
Patroni medialni:
Osoby które kupowały "Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe", wybierały także:
- Uwarunkowania gospodarowania kapita 0,00 zł
- Podstawy ekonometrii 0,00 zł
- Zintegrowane systemy zarz 0,00 zł
- Krzywa dochodowo 0,00 zł
- Przyw 0,00 zł