reklama - zainteresowany?

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - Septem

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
Autor: Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta
ISBN: 978-83-283-8368-5
stron: 144, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-09-28
Księgarnia: Septem

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Tagi: Praca zawodowa | Relacje międzyludzkie

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Ta książka:

  • przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
  • poskramia mity sprzedażowe
  • pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
  • podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
  • pomaga zmienić swoje nastawienie
  • edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
  • uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
  • radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
  • prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
  • zawiera scenki sprzedażowe

Dodaj do koszyka Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

 

Osoby które kupowały "Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu", wybierały także:

  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.