Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - Septem
ISBN: 978-83-283-8725-6
stron: 144, Format: mp3
Data wydania: 2021-09-28
Księgarnia: Septem
Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.
Ta książka:
- przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
- poskramia mity sprzedażowe
- pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
- podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
- pomaga zmienić swoje nastawienie
- edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
- uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
- radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
- prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
- zawiera scenki sprzedażowe
Osoby które kupowały "Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu", wybierały także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Jak pracować zdalnie i nie zwariować 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)
Spis treści
Jak nie wciskaÄ? Czyli o relacyjnej sprzedaĹźy w bezpoĹrednim wydaniu Audiobook -- spis treĹci
WPROWADZENIE 7
RozdziaĹ 1. SPRZEDAĹť. JEDNO SĹOWO - MILION ZNACZEĹ 9
- Z czym obecnie kojarzy siÄ sprzedaĹź? 9
- SkÄ d takie postrzeganie? 16
- 10 powodów, dla których warto pracowaÄ w sprzedaĹźy 20
- Pogromcy mitów sprzedaĹźy 29
RozdziaĹ 2. JAKI POWINIEN BYÄ PRAWDZIWY SPRZEDAWCA > DORADCA? 39
- Zacznij od odpowiedniego nastawienia 39
- Nigdy nie przestawaj siÄ uczyÄ 44
- BÄ dĹş przygotowany na kaĹźdy scenariusz 47
- KsztaĹtuj cechy dobrego doradcy 49
RozdziaĹ 3. NIEZBÄDNIK DOBREGO DORADCY 57
- Jak opanowaÄ umiejÄtnoĹÄ, której nikt nigdy nas nie uczyĹ? 57
- UmiejÄtnoĹÄ, którÄ posiada kaĹźde dziecko, ale nie kaĹźdy doradca... 61
- Jaki klucz otwiera wiele drzwi i nic nie kosztuje? 66
- Trudna, ale skuteczna metoda na ciÄ gĹy rozwój 69
RozdziaĹ 4. SZTUKA PIERWSZEGO KONTAKTU Z KLIENTEM 75
- Dlaczego pierwsza rozmowa jest taka waĹźna? 75
- Savoir-vivre pierwszej rozmowy 78
- Jak pozostawiÄ po sobie efekt "WOW"? 83
RozdziaĹ 5. JAK TRAFIÄ DO GARNKA ZE ZĹOTEM - SZTUKA SKUTECZNEJ PREZENTACJI OFERTY 91
- Co ma wspólnego piĹka noĹźna ze sprzedaĹźÄ ? 91
- Co ma wspólnego snajper ze sprzedaĹźÄ ? 93
- Co ma wspólnego Twoja oferta z klientem? 94
RozdziaĹ 6. BIEG PRZEZ PĹOTKI - SZTUKA RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI 103
- Czy wÄ tpliwoĹci klienta to powód do dumy handlowca? 103
- Dlaczego klienci nie sÄ kreatywni? 106
- Jak przygotowaÄ siÄ do startu? 109
- 3... 2... 1... Go! 112
- Nie zapomnij o ostatnim pĹotku 116
RozdziaĹ 7. "Za drugÄ obiekcjÄ w prawo..." - drogowskaz do sprzedaĹźy 117
- Negocjacje to nie sprint, a maraton 117
- EgoiĹci w sprzedaĹźy tracÄ dwa razy 118
- NienaciÄ gniÄta proca jest bezuĹźyteczna 121
- Zamknij wszystkie furtki 122
RozdziaĹ 8. Krok od mety - jak nie wyĹoĹźyÄ siÄ na ostatniej prostej? 129
- Jak nie przestrzeliÄ ze szczupakiem na mecie? 129
- Przepraszam, czy mogÄ juĹź pana sfinalizowaÄ? 131
- Zapraszam do kasy 133
- DoszĹo do sprzedaĹźy i co dalej? 138
O AUTORACH 141