reklama - zainteresowany?

Jak poznawać w sieci - Septem

Jak poznawać w sieci
ebook
Autor: Jakub Szewczyk
ISBN: 978-83-944319-1-4
stron: 182, Format: ebook
Data wydania: 2018-02-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 49,97 zł

Dodaj do koszyka Jak poznawać w sieci

Tagi: Relacje międzyludzkie

W książce "Jak poznawać w sieci" poruszane są najważniejsze kwestie na jakie należy zwrócić uwagę "podrywając" dziewczyny na portalach typu Badoo czy Sympatia. Dzięki nim zaczniesz w końcu odnosić sukcesy z kobietami, zacznie dochodzić do spotkań i różnego typu relacji między wami. Wbrew temu co często słyszysz wśród kolegów czy rodziny, że na takich stronach jest niemożliwe poznanie wartościowej osoby, a tym bardziej przeniesienie tej znajomości w realny wymiar.

Zapewne słyszałeś również, że jest to mało poważne, aby normalny mężczyzna poznawał w ten sposób kobiety. Niektórzy trenerzy uwodzenia całkowicie bagatelizują możliwości jakie dają tego typu serwisy randkowe w choćby wyćwiczeniu sobie umiejętności konwersacji albo wypróbowania przeróżnych tekstów i technik.

Osobiście uważam, że jeżeli jesteś początkującym uwodzicielem i jesteś całkowicie zielony jeżeli chodzi o rozmawianie z dziewczynami to właśnie w najbardziej mało inwazyjny sposób, nauczysz się tego właśnie w sieci. Co ci tak naprawdę da to, że na samym początku będziesz zagadywał do tysiąca kobiet, skoro i tak nie masz płynności w gadce, oraz nie wiesz jakie tematy poruszać? Bardzo możliwe, że szybko po prostu się zniechęcisz i uznasz, ze to nie jest dla Ciebie. Tymczasem, gdy „na sucho” przećwiczysz sobie w komfortowych warunkach pewne schematy rozmów, co odpowiadać w poszczególnych sytuacjach oraz jak prowadzić rozmowę, to potem z większą pewnością i poziomem swoich kompetencji będziesz mógł zagadywać do kobiet w innych sytuacjach niż tylko na Fotce.

Wiesz kiedy tak naprawdę pojawia się problem z podrywem w internecie? Kiedy staje się to Twoją jedyną platforma poznawania dziewczyn i nie rozwijasz się w innych dziedzinach. Skupiasz się tylko całymi dniami na pisaniu z nimi, zapominając, że cały czas trzeba robić coś nowego, a nie stać w miejscu. Tak, zdecydowanie jest w tym zagrożenie, że stanie się to Twoją jedyną metoda poznawania nowych kobiet w Twoim życiu.

W podręczniku otrzymasz całe mnóstwo gotowych przykładów rozpoczęcia rozmów, a także szablony, które możesz zastosować do każdej dziewczyny tak, że będą sprawiać wrażenie napisanych specjalnie z myślą o nich.

Omawiam dokładnie kwestie związane z doborem odpowiednich zdjęć oraz szczegółowo wyjaśniam o czym powinieneś wspominać w swoim opisie na profilu, żeby kobiety same pisały do Ciebie po przeczytaniu go.

Poznasz też charakterystykę poszczególnych portali randkowych w naszym kraju. Dowiesz się jakiego typu dziewczyny możesz poznać na każdym z nich, jak pisać, na co zwracać uwagę na Badoo, a na co na Sympatii i które według mnie są najbardziej efektywne jeśli chodzi o poznawanie nowych kobiet.

Na samym końcu poznasz moje metody na skuteczne umówienie spotkania bądź wzięcie numeru telefonu. Po przeczytaniu tej publikacji sam będziesz zaskoczony, jak łatwo przyjdzie Ci nawiązywanie relacji z kobietami w inernecie oraz jak trudno upchac w swoim grafiku kilka randek na nadchodzący tydzień.

Kiedy już posiądziesz wiedzę, którą Ci oferuje w tym miejscu, dostrzerzesz, że tak naprawdę za cenę jednego wypadu do kawiarni czy na piwo do pubu z kolegami, wskoczyłeś za zupełnie nowy i nieosiągalny dla większości facetów poziom umiejętności damsko-męskich. Im szybciej podejmiesz decyzję, tym szybciej Twoje życie towarzyskie nabierze rumienców.

Dodaj do koszyka Jak poznawać w sieci

 

Osoby które kupowały "Jak poznawać w sieci", wybierały także:

  • Życie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciała
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Jak poznawać w sieci

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak poznawać w sieci

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.