reklama - zainteresowany?

Jak robić nic. Manifest przeciw kultowi produktywności - Septem

Jak robić nic. Manifest przeciw kultowi produktywności
ebook
Autor: Jenny Odell
TÅ‚umaczenie: Aleksandra Weksej
ISBN: 978-83-66654-58-7
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-02
Księgarnia: Septem

Cena książki: 23,58 zł (poprzednio: 33,69 zł)
Oszczędzasz: 30% (-10,11 zł)

Dodaj do koszyka Jak robić nic. Manifest przeciw kultowi produktywności

Tagi: Praca zawodowa

Rób NIC i uwolnij siÄ™ od naÅ‚ogu COÅšRÓBSTWA

OtaczajÄ… ciÄ™ rzeczy nierzeczywiste: wizualizacje produktów, idealne zdjÄ™cia w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, zbawienne aplikacje, dziÄ™ki którym zaoszczÄ™dzisz mnóstwo czasu. Bo przecież czas to pieniÄ…dz, a jest jeszcze tyle do zrobienia! Już kÅ‚adÄ…c siÄ™ do snu, w gÅ‚owie pojawia siÄ™ myÅ›l: „Jutro muszÄ™…”. JeÅ›li nie wykażesz siÄ™ produktywnoÅ›ciÄ…, to…

…Å›wiat siÄ™ nie zawali. WrÄ™cz przeciwnie – zrobisz mu przysÅ‚ugÄ™.

W czasach, kiedy tracenie czasu jest powszechnie potÄ™piane i uznawane za najgorsze z możliwych marnotrawstw, Jenny Odell zachÄ™ca, aby swojÄ… uwagÄ™ skierować na Å›wiat rzeczywisty – peÅ‚en różnorodnoÅ›ci i inspiracji. Przekonuje, że tylko zmniejszajÄ…c lawinÄ™ wymagaÅ„ i rozpraszaczy, możesz dostrzec jego prawdziwe piÄ™kno, a także problemy i realne rozwiÄ…zania.

Dodaj do koszyka Jak robić nic. Manifest przeciw kultowi produktywności

 

Osoby które kupowały "Jak robić nic. Manifest przeciw kultowi produktywności", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swojÄ… organizacjÄ™ na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Jak robić nic. Manifest przeciw kultowi produktywności

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak robić nic. Manifest przeciw kultowi produktywności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.