reklama - zainteresowany?

Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Septem

 Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu?
ebook
Autor: Piotr Golczyk
ISBN: 978-83-8147-280-7
Format: ebook
Data wydania: 2018-12-21
Księgarnia: Septem

Cena książki: 16,30 zł (poprzednio: 21,73 zł)
Oszczędzasz: 25% (-5,43 zł)

Dodaj do koszyka  Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Tagi: Praca zawodowa

Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.

Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.
Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO.
Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.

Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex

Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.
Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana

Piotr Golczyk, przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.
Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka.
www.linkedin.com/in/piotrgolczyk/
www.golczyk.com
 

Dodaj do koszyka  Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu?

 

Osoby które kupowały " Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu?", wybierały także:

  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka  Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Spis treści

Dodaj do koszyka  Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.