Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone - Septem
ISBN: 978-83-246-6518-1
stron: 376, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2013-03-08
Księgarnia: Septem
Cena książki: 25,93 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,96 zł)
Słowa, które mają MOC
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj nastÄ™pujÄ…ce ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamiÄ™ci osoby, z którymi na co dzieÅ„ współpracujesz, i wybierz te, których proÅ›by realizujesz w pierwszej kolejnoÅ›ci. Czy sÄ… to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa siÄ™, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej zaÅ‚atwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy bÄ™dÄ… marudzić, wisieć Ci nad gÅ‚owÄ…, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalÄ… projekt. JeÅ›li nie masz bardzo przekornej natury, robotÄ™ dla nich wykonasz najprÄ™dzej — po to, by mieć ich z gÅ‚owy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpÅ‚ywajÄ… na Twoje dziaÅ‚ania, tak Ty możesz kierować dziaÅ‚aniami innych ludzi?
Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków.
Aleksander Binsztok jest doktorem nauk ekonomicznych, wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownikiem innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą. Przede wszystkim jednak jest trenerem komunikacji i biznesu. W gronie osób korzystających z jego usług znaleźli się ludzie, którzy zdali sobie sprawę z tego, jak wielką rolę w biznesie odgrywa niewidoczne, skuteczne oddziaływanie na ludzkie emocje, myśli i zachowania, a są wśród nich m.in. prawnicy, politycy, agenci ubezpieczeniowi, sprzedawcy luksusowych dóbr oraz menedżerowie międzynarodowych korporacji. Przeczytaj więcej na www.binsztok.pl.
Osoby które kupowały "Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:
- Uwarunkowania gospodarowania kapita 0,00 zł
- Podstawy ekonometrii 0,00 zł
- Zintegrowane systemy zarz 0,00 zł
- Krzywa dochodowo 0,00 zł
- Przyw 0,00 zł