reklama - zainteresowany?

Kosmetyczny minimalizm. Jak kupować mniej i wyglądać lepiej - Septem

Kosmetyczny minimalizm. Jak kupować mniej i wyglądać lepiej
Autor: Joanna Hryniewicka, Ewa Połowniak
ISBN: 9788381036177
okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 28,65 zł (poprzednio: 44,77 zł)
Oszczędzasz: 36% (-16,12 zł)

Dodaj do koszyka Kosmetyczny minimalizm. Jak kupować mniej i wyglądać lepiej

Proste triki i rytuały! Dziesiątki słoiczków z kremami, niezliczone kosmetyki do makijażu, kolejne kosztowne zabiegi w salonach piękności - czy naprawdę potrzebujesz tego wszystkiego, by wyglądać olśniewająco?

Autorki mówią: "sprawdzam" i z pomocą ekspertów oceniają, na co nie tracić pieniędzy ani czasu. Ile kremów do twarzy naprawdę potrzebujesz? Jak maksymalnie uprościć codziennie rytuały pielęgnacyjne? Jak ekspresowo zadbać o cerę Jak stworzyć mądrą strategię anti-aging? Kiedy i dlaczego zdecydować się na zabiegi medycyny estetycznej? Jak dbać o włosy i co zrobić, gdy trafi ci się bad hair day? Jak kupować i nie marnować? Jakie kosmetyki wybierać, by dbać nie tylko o siebie, lecz także o środowisko? Wyskoczyła ci krostka na czole?

Masz 3 minuty? Dodaj odrobinę wody do rozgniecionej tabletki aspiryny i nałóż na krostkę. Masz 15 minut? Zrób sobie maseczkę oczyszczającą, np. z wyciągiem z korzenia lukrecji. Masz wolne popołudnie? Wybierz się do gabinetu na zabieg mikrodermabrazji korundowej, który doskonale oczyści skórę twarzy.

Dodaj do koszyka Kosmetyczny minimalizm. Jak kupować mniej i wyglądać lepiej

 

Osoby które kupowały "Kosmetyczny minimalizm. Jak kupować mniej i wyglądać lepiej", wybierały także:

  • Uwarunkowania gospodarowania kapita
  • Podstawy ekonometrii
  • Zintegrowane systemy zarz
  • Krzywa dochodowo
  • Przyw

Dodaj do koszyka Kosmetyczny minimalizm. Jak kupować mniej i wyglądać lepiej

Spis treści

Dodaj do koszyka Kosmetyczny minimalizm. Jak kupować mniej i wyglądać lepiej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.