reklama - zainteresowany?

Kurs cudów w praktyce. Zmień życie najprościej jak to możliwe - Septem

Kurs cudów w praktyce. Zmień życie najprościej jak to możliwe
ebook
Autor: Alan Cohen
Tłumaczenie: Juliusz Poznański
ISBN: 978-83-7377-825-2
Format: ebook
Data wydania: 2016-05-09
Księgarnia: Septem

Cena książki: 39,30 zł

Dodaj do koszyka Kurs cudów w praktyce. Zmień życie najprościej jak to możliwe

Tagi: Praca zawodowa | Religia i rozwój duchowy

Kurs cudów to znany i ceniony na całym świecie system duchowo-myślowy, ukazujący drogę do miłości i przebaczenia. Jest on jednak bardzo obszerny i nie zawsze zrozumiały. Autor zebrał znajdujące się w nim uniwersalne idee i wyjaśnił je w przystępny sposób. Ten unikalny i przyjemny w czytaniu przewodnik jest bezcenny tak dla wieloletnich studentów Kursu cudów, jak i dla nowicjuszy. Wprowadza on pokój wewnętrzny tam, gdzie dotąd panował lęk i ból. Jego uniwersalne przesłanie jest niedoścignione w swej mocy uzdrawiania. Dzięki Autorowi poznasz jedyny wybór, jaki ma znaczenie i dowiesz się, kto kradnie Twoją tożsamość. Odkryjesz ścieżki prowadzące do zdrowia, bogactwa i mądrości oraz nauczysz wyrażać siebie w najbardziej autentyczny sposób. Najprostsza ścieżka rozwoju!

Dodaj do koszyka Kurs cudów w praktyce. Zmień życie najprościej jak to możliwe

 

Osoby które kupowały "Kurs cudów w praktyce. Zmień życie najprościej jak to możliwe", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swojÄ… organizacjÄ™ na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Kurs cudów w praktyce. Zmień życie najprościej jak to możliwe

Spis treści

Dodaj do koszyka Kurs cudów w praktyce. Zmień życie najprościej jak to możliwe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.