reklama - zainteresowany?

Lean. Droga do minimalizmu - Septem

Lean. Droga do minimalizmu
ebook
Autor: Tomasz Król
ISBN: 978-83-283-6538-4
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2019-11-14
Księgarnia: Septem

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka Lean. Droga do minimalizmu

Tagi: Praca zawodowa

Jak skoÅ„czyć z marnotrawstwem i podnieść wydajność firmy? Radzi specjalista z 20‑letnim stażem >> PODCAST


Mniej znaczy... więcej

Lean management tÅ‚umaczy siÄ™ na jÄ™zyk polski jako szczupÅ‚e zarzÄ…dzanie. Ta koncepcja, która ma źródÅ‚o w motoryzacji, bazuje na elastycznoÅ›ci i dążeniu do uzyskania najwyższej jakoÅ›ci "szczupÅ‚ym" kosztem, czyli przy maksymalnej oszczÄ™dnoÅ›ci siÅ‚ i Å›rodków. Ten model dziaÅ‚ania doskonale sprawdza siÄ™ w biznesie. Z kolei minimalizm - obecny w muzyce, literaturze, architekturze i sztukach piÄ™knych - coraz Å›mielej wkracza w życie prywatne. Wiele Å‚Ä…czy te podejÅ›cia. MaÅ‚o zapasów. MaÅ‚o marnotrawstwa. Niskie koszty. A równoczeÅ›nie dużo wartoÅ›ci. Dużo satysfakcji. Zdrowy rozsÄ…dek. Zaufanie, odpowiedzialność, szacunek.

Brzmi kuszÄ…co, prawda? Tylko - czy życie lean jest realne? Autor tej książki udowadnia, że tak. Sam zdecydowaÅ‚ siÄ™ przenieść leanowe metody zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem do swojej codziennoÅ›ci. SpodziewaÅ‚ siÄ™, że szczupÅ‚e zarzÄ…dzanie przyniesie zmiany, nie sÄ…dziÅ‚ jednak, że bÄ™dÄ… one tak spektakularne i pozytywne. Zafascynowany wynikami, postanowiÅ‚ spisać doÅ›wiadczenia prywatnego lean management w przystÄ™pnej formie fabularyzowanej opowieÅ›ci. Jej bohater - Mirek Maj - przyglÄ…da siÄ™ swojemu życiu. W efekcie upraszcza je, wdraża "szczupÅ‚e procedury" w takich jego obszarach jak dom, praca, rzeczy, ubrania, finanse, znajomi - i wreszcie odzyskuje je dla siebie. Å»ycie proste, sprytne i gotowe na wyzwania, jakie stawia przed nami wspóÅ‚czesność.

Dołączysz do Mirka?

Dodaj do koszyka Lean. Droga do minimalizmu

Spis treści

Dodaj do koszyka Lean. Droga do minimalizmu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.