reklama - zainteresowany?

Lipowanie. Kultura religijna i tożsamość naddunajskich staroobrzędowców - Septem

Lipowanie. Kultura religijna i tożsamość naddunajskich staroobrzędowców
Autor: Wojciech Lipiński
ISBN: 9788323518297
okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 32,68 zł (poprzednio: 38,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,22 zł)

Dodaj do koszyka Lipowanie. Kultura religijna i tożsamość naddunajskich staroobrzędowców

Tagi: Religia i rozwój duchowy

Książka dotyczy wspólnot Lipowan, rosyjskich staroobrzÄ™dowców, tworzÄ…cych swoiste „wyspy Å›redniowiecznego prawosÅ‚awia” na terenie Budziaku - regionu poÅ‚udniowo-zachodniej Ukrainy. Autorzy zawartych w zbiorze tekstów omawiajÄ… zachodzÄ…ce wÅ›ród starowierców zmiany spoÅ‚eczno-religijne, pamięć czasów radzieckich, praktyki religijne, w tym kult ikon i obrzÄ™dy pogrzebowe, opisujÄ… podstawowe elementy staroobrzÄ™dowej kultury religijnej i zastanawiajÄ… siÄ™ nad ich znaczeniem dla ksztaÅ‚towania lipowaÅ„skiej tożsamoÅ›ci. OdpowiadajÄ… na pytania: - Jak starowierskie wspólnoty funkcjonujÄ… na tym niezwykle zróżnicowanym etnicznie i religijnie terenie? - Jak radzÄ… sobie w warunkach wiecznie niedokoÅ„czonej transformacji postsocjalistycznego paÅ„stwa? - Jakie zmiany zachodzÄ… w ich życiu pod wpÅ‚ywem globalizacji na poczÄ…tku XXI stulecia?

Dodaj do koszyka Lipowanie. Kultura religijna i tożsamość naddunajskich staroobrzędowców

 

Osoby które kupowały "Lipowanie. Kultura religijna i tożsamość naddunajskich staroobrzędowców", wybierały także:

  • Krupówki warszawskie. Kazania wiosenne
  • Krupówki warszawskie. Kazania zimowe
  • Sztuczna inteligencja. Jej natura i przyszÅ‚ość. Krótkie Wprowadzenie 21
  • Nauka i religia. Krótkie Wprowadzenie 16
  • OpowieÅ›ci z pogranicza Å›wiatów

Dodaj do koszyka Lipowanie. Kultura religijna i tożsamość naddunajskich staroobrzędowców

Spis treści

Dodaj do koszyka Lipowanie. Kultura religijna i tożsamość naddunajskich staroobrzędowców

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.