reklama - zainteresowany?

Malezja, Singapur i Brunei. Travelbook. Wydanie 1 - Septem

Malezja, Singapur i Brunei. Travelbook. Wydanie 1
Autor: Krzysztof Dopierała
ISBN: 978-83-283-4160-9
stron: 240, Format: 118x200, okładka: miękka
Data wydania: 2018-03-29
Księgarnia: Septem

Cena książki: 17,48 zł (poprzednio: 26,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-9,41 zł)

Dodaj do koszyka Malezja, Singapur i Brunei. Travelbook. Wydanie 1

Tagi: Podróże

Malezja wraz z Singapurem i suÅ‚tanatem Brunei tworzÄ… niezwykÅ‚y kalejdoskop kultur, krajobrazów i smaków. Unikatowe bogactwo regionu pozwala w ciÄ…gu nawet krótkiej wizyty zaczerpnąć atmosfery nowoczesnych azjatyckich miast, odwiedzić wsie egzotycznych plemion, odkryć dziewicze plaże i zobaczyć podwodny Å›wiat Morza PoÅ‚udniowochiÅ„skiego, odbyć trekking przez równikowe lasy deszczowe i zakosztować kilku odmian kuchni azjatyckich - by wymienić tylko niektóre z doÅ›wiadczeÅ„ podróżniczych czekajÄ…cych na przybywajÄ…cych tu obieżyÅ›wiatów.

  • Nowoczesne metropolie
  • Zabytki epoki kolonialnej
  • Sztuka uliczna
  • Dzikie lasy równikowe
  • Wsie mniejszoÅ›ci etnicznych
  • Plaże i rafy koralowe

Travelbook to Twój niezastÄ…piony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza gÅ‚ównymi szlakami, i wprowadzi w Å›wiat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwiÄ… staranne zaplanowanie podróży.

Dodaj do koszyka Malezja, Singapur i Brunei. Travelbook. Wydanie 1

 

Osoby które kupowały "Malezja, Singapur i Brunei. Travelbook. Wydanie 1", wybierały także:

  • WronÄ… po Stanach
  • Horn na trawersie. OpowieÅ›ci nie tylko żeglarskie
  • UpaÅ‚y, mango i ropa naftowa
  • Kotlet na wynos, czyli autostopem za równik
  • Kraków i okolice. Travelbook. Wydanie 1

Dodaj do koszyka Malezja, Singapur i Brunei. Travelbook. Wydanie 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Malezja, Singapur i Brunei. Travelbook. Wydanie 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.