reklama - zainteresowany?

Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi - Septem

Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi
ebook
Autor: Anna Jarmuła
ISBN: 978-8-3727-7467-5
stron: 177, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-13
Księgarnia: Septem

Cena książki: 17,07 zł

Dodaj do koszyka Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi

Tagi: Relacje międzyludzkie

E-book – "Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi". Seria kreatywność. Seria książek naukowych i popularnonaukowych

Już same słowa MANIPULACJA czy WYWIERANIE WPŁYWU powodują negatywne skojarzenia. Najbardziej prymitywną formą manipulacji jest kłamstwo, jednak „ludzie dojrzali, mając do dyspozycji cały arsenał lepszych manipulacji, rzadko stosują formę zwykłego kłamstwa. Jeżeli w świecie dorosłych spotykamy proste kłamstwo, to najczęściej tylko wtedy, gdy spełnione są dwa podstawowe warunki <> kłamstwa: brzmi ono prawdopodobnie oraz jest absolutnie niemożliwe do sprawdzenia przez odbiorcę.” Autorka Anna Jarmuła w książce Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi, w prosty sposób stara się przybliżyć Czytelnikowi dzisiejszą wiedzę badaczy tego tematu. Książka bogata jest w opis technik, metod i przykładów na to, co powinniśmy wiedzieć, by przetrwać na froncie wpływu społecznego, uwikłani w próbę manipulacji naszą osobą czy też naszymi działaniami. W książce zawarta jest odpowiedż na pytanie jaki wpływ na nasze decyzje, postawę, sukces czy porażkę ma partycypacja w naszych zachowaniach osób trzecich. Koniecznie ją przeczytaj.

Dodaj do koszyka Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi

 

Osoby które kupowały "Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi", wybierały także:

  • Życie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciała
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi

Spis treści

Dodaj do koszyka Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.