reklama - zainteresowany?

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności - Septem

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
Autor: C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors
Tytuł oryginału: Product Roadmaps Relaunched: How to Set Direction while Embracing Uncertainty
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-6592-6
stron: 264, Format: 240x210, okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 67,00 zł

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Tagi: Praca zawodowa

Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujÄ™ciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzaÅ‚ych funkcji. A przecież - jeÅ›li jest dobra - Å‚atwo staje siÄ™ cennym narzÄ™dziem: stanowi jeden z najbardziej wpÅ‚ywowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać wÅ‚aÅ›ciwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapÄ™ drogowÄ… produktu z punktu widzenia wciąż zmieniajÄ…cego siÄ™ Å›wiata i traktować jÄ… jako ciÄ…gle aktualizowanÄ… pomoc komunikacyjnÄ…, którÄ… ma siÄ™ kierować zespóÅ‚.

Oto przystÄ™pny przewodnik prezentujÄ…cy odÅ›wieżonÄ… koncepcjÄ™ map drogowych, które majÄ… być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzÄ™dziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces skÅ‚adajÄ…cy siÄ™ z różnych dziaÅ‚aÅ„, dziÄ™ki którym można okreÅ›lić sposób dostarczania klientowi jak najwiÄ™kszej wartoÅ›ci. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a nastÄ™pnie w kolejnych rozdziaÅ‚ach opisano sposoby realizacji poszczególnych dziaÅ‚aÅ„. ZnalazÅ‚y siÄ™ tu również liczne wskazówki i przykÅ‚ady. Książka zostaÅ‚a napisana w taki sposób, aby uwzglÄ™dnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także uÅ‚atwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowoÅ›ci organizacji.

Książka wyjaśnia, jak:

  • inspirujÄ…co sformuÅ‚ować cele produktu
  • racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy
  • zapracować sobie na lojalność zespoÅ‚u i zachÄ™cić go do efektywnej pracy
  • wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagÄ™
  • stworzyć kompletnÄ… mapÄ™ drogowÄ… bez skÅ‚adania nierealnych obietnic

Autorzy od lat zajmujÄ… siÄ™ rozwojem produktu i różnymi podejÅ›ciami do tego zagadnienia.

Czas na mapÄ™ drogowÄ…, dziÄ™ki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistoÅ›ciÄ…!

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

 

Osoby które kupowały "Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swojÄ… organizacjÄ™ na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Spis treści

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.