reklama - zainteresowany?

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - Septem

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Autor: Jeanette McMurtry
Tytuł oryginału: Marketing For Dummies, 5th edition
Tłumaczenie: Jacek Romański
ISBN: 978-83-283-5903-1
stron: 448, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2020-02-10
Księgarnia: Septem

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Tagi: Praca zawodowa

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:

  • Wykorzystanie psychologii wyboru
  • Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
  • Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
  • Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
  • Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty

Dodaj do koszyka Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.