reklama - zainteresowany?

Miłość. O sztuce okazywania uczuć - Septem

Miłość. O sztuce okazywania uczuć
Autor: Buscaglia Leo F.
Tłumaczenie: Wojtych Ewa
ISBN: 978-8-3748-9538-5
stron: 192, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 22,78 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 23% (-6,80 zł)

Dodaj do koszyka Miłość. O sztuce okazywania uczuć

Tagi: Relacje międzyludzkie | Życie rodzinne

Czy miłości można się nauczyć?

Co sprawia, że ma ona tak ogromny wpływ na nasze życie?

W jaki sposób o nią dbać?

Jak przezwyciężyć trudności, które pojawiają się w relacjach z bliskimi?

W książce Miłość. O sztuce okazywania uczuć Leo F. Buscaglia zgłębia fenomen uczucia, które jest najbardziej twórczą i jednocześnie zagadkową siłą w naszym życiu. Autor pisze o barierach pojawiających się w relacjach z ludźmi, których kochamy. Podpowiada, jak je przezwyciężyć, i przypomina, że sposób, w jaki traktujemy samych siebie, wpływa na jakość naszych związków z innymi. Książka to zapis niezwykle inspirującego cyklu wykładów Buscaglii zatytułowanych Lekcje miłości, na które przychodziły tłumy, aby posłuchać, jak w prosty i przejrzysty sposób mówi o miłości i przyjaźni, o ludzkich słabościach i możliwościach. Buscaglia nie bał się być banalny w swych stwierdzeniach, nie wstydził się okazywania uczuć, żył w sposób zgodny z prawami, które głosił. Jego książki mają rzesze wiernych czytelników na całym świecie, także w Polsce znalazły swoich odbiorców.

Dodaj do koszyka Miłość. O sztuce okazywania uczuć

 

Osoby które kupowały "Miłość. O sztuce okazywania uczuć", wybierały także:

  • Życie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciała
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Miłość. O sztuce okazywania uczuć

Spis treści

Dodaj do koszyka Miłość. O sztuce okazywania uczuć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.