reklama - zainteresowany?

Miłość. O sztuce okazywania uczuć - Septem

Miłość. O sztuce okazywania uczuć
Autor: Buscaglia Leo F.
TÅ‚umaczenie: Wojtych Ewa
ISBN: 978-8-3748-9538-5
stron: 192, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 22,78 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 23% (-6,80 zł)

Dodaj do koszyka Miłość. O sztuce okazywania uczuć

Tagi: Relacje międzyludzkie | Życie rodzinne

Czy miłości można się nauczyć?

Co sprawia, że ma ona tak ogromny wpływ na nasze życie?

W jaki sposób o niÄ… dbać?

Jak przezwyciężyć trudnoÅ›ci, które pojawiajÄ… siÄ™ w relacjach z bliskimi?

W książce MiÅ‚ość. O sztuce okazywania uczuć Leo F. Buscaglia zgÅ‚Ä™bia fenomen uczucia, które jest najbardziej twórczÄ… i jednoczeÅ›nie zagadkowÄ… siÅ‚Ä… w naszym życiu. Autor pisze o barierach pojawiajÄ…cych siÄ™ w relacjach z ludźmi, których kochamy. Podpowiada, jak je przezwyciężyć, i przypomina, że sposób, w jaki traktujemy samych siebie, wpÅ‚ywa na jakość naszych zwiÄ…zków z innymi. Książka to zapis niezwykle inspirujÄ…cego cyklu wykÅ‚adów Buscaglii zatytuÅ‚owanych Lekcje miÅ‚oÅ›ci, na które przychodziÅ‚y tÅ‚umy, aby posÅ‚uchać, jak w prosty i przejrzysty sposób mówi o miÅ‚oÅ›ci i przyjaźni, o ludzkich sÅ‚aboÅ›ciach i możliwoÅ›ciach. Buscaglia nie baÅ‚ siÄ™ być banalny w swych stwierdzeniach, nie wstydziÅ‚ siÄ™ okazywania uczuć, żyÅ‚ w sposób zgodny z prawami, które gÅ‚osiÅ‚. Jego książki majÄ… rzesze wiernych czytelników na caÅ‚ym Å›wiecie, także w Polsce znalazÅ‚y swoich odbiorców.

Dodaj do koszyka Miłość. O sztuce okazywania uczuć

 

Osoby które kupowały "Miłość. O sztuce okazywania uczuć", wybierały także:

  • Å»ycie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciaÅ‚a
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Miłość. O sztuce okazywania uczuć

Spis treści

Dodaj do koszyka Miłość. O sztuce okazywania uczuć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.