Mikroekonomia dla bystrzaków - Septem
Tytuł oryginału: Microeconomics For Dummies
Tłumaczenie: Przemysław Janicki
ISBN: 978-83-283-3386-4
stron: 352, Format: ebook
Data wydania: 2017-11-10
Księgarnia: Septem
Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)
Najważniejsze koncepcje mikroekonomii
Mikroekonomia nie jest naukÄ… dla osób o sÅ‚abym sercu. Ale nie martw siÄ™! Ta książka pomoże Ci przebrnąć przez wszystkie jej tajemnice bez najmniejszych komplikacji. WyjaÅ›niamy w niej trudniejsze pojÄ™cia i omawiamy mnóstwo przykÅ‚adów z życia, by pomóc Ci lepiej zrozumieć, jak osoby takie jak Ty oraz zarzÄ…dzajÄ…cy firmami wykorzystujÄ… mikroekonomiÄ™ do analizy rynków od A do Z — nawet jeÅ›li nie zdajÄ… sobie z tego sprawy.
W książce:
- Małe podmioty tworzą wielkie rynki
- Konsument to także Ty
- Firmy to centra decyzyjne
- Dobro społeczeństwa to także wartość
- Warto myśleć strategicznie
Dr Lynne Pepall jest wykładowcą ekonomii w Tuft University. Od 1987 roku naucza mikroekonomii na studiach magisterskich i podyplomowych.
Peter Antonioni jest starszym wykładowcą na wydziale nauk o zarządzaniu i innowacji w University College w Londynie i współautorem drugiego wydania Ekonomii dla bystrzaków.
Dr Manzur Rashid pracuje w New College of the Humanities, gdzie wykłada mikro- i makroekonomię.
Osoby które kupowały "Mikroekonomia dla bystrzaków", wybierały także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Jak pracować zdalnie i nie zwariować 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)