reklama - zainteresowany?

Negocjacje dla bystrzaków. Wydanie II - Septem

Negocjacje dla bystrzaków. Wydanie II
Autor: Michael C. Donaldson, David Frohnmayer
Tytuł oryginału: Negotiating For Dummies
Tłumaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-246-1712-8
stron: 416, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2008-07-21
Księgarnia: Septem

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Negocjacje dla bystrzaków. Wydanie II

Tagi: Praca zawodowa

Ty - urodzony negocjator

Negocjowanie masz we krwi. Robisz to przecież niemal codziennie - dyskutując z rodziną, kolegami w pracy, nakłaniając sprzedawcę do udzielenia Ci rabatu, a pracodawcę do podwyżki. Może Twoje techniki nie są jeszcze doskonałe, ale to wkrótce się zmieni. Wystarczy fachowy kurs negocjowania przeprowadzony przez specjalistę światowej sławy, a osiągniesz biegłość, której potrzebujesz. Dlatego właśnie powstała książka Negocjacje dla bystrzaków. Solidna porcja wiedzy, podana w przyjazny sposób - by zdobyte wiadomości skutecznie utrwaliły się w Twojej pamięci.

Bez względu na to, jaki jest Twój zawód, status społeczny czy stan cywilny, umiejętność zwyciężania w dyskusji i forsowania swoich racji jest Ci potrzebna ZAWSZE i WSZĘDZIE. Naucz się, jak prowadzić rozmowy z pozycji siły. Przywdziewaj osobowość genialnego stratega, sprytnego detektywa, spektakularnego retora i pierwszorzędnego dyplomaty za każdym razem, kiedy zauważysz taką potrzebę. Posiądź umiejętności, które uczynią z Ciebie pewnego siebie, twardego i zwycięskiego negocjatora.

  • Przygotuj się do negocjacji i WYPRZEDZAJ przeciwnika o krok.
  • Słuchaj z zainteresowaniem i zadawaj WŁAŚCIWE pytania.
  • Obserwuj mowę ciała i nie daj się ZWIEŚĆ sprzecznym sygnałom.
  • Poznaj PSYCHOLOGIĘ zachowań zarówno wrogów, jak i przyjaciół.
  • Opracuj strategie skutecznych rozmów z PŁCIĄ PRZECIWNĄ.

Ponadto znajdziesz tu dwa dekalogi: 10 cech najlepszych negocjatorów i 10 ważnych życiowych negocjacji

Dodaj do koszyka Negocjacje dla bystrzaków. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Negocjacje dla bystrzaków. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.