reklama - zainteresowany?

Nie ma cnoty bez przyjemności. Życie moralne jako przyjaźń z Bogiem - Septem

Nie ma cnoty bez przyjemności. Życie moralne jako przyjaźń z Bogiem
ebook
Autor: Jean Marie Gueullette OP
Tytuł oryginału: Pas de vertu sans plaisir
TÅ‚umaczenie: Agnieszka KuryÅ›
ISBN: 9788379062638
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-21
Księgarnia: Septem

Cena książki: 26,51 zł (poprzednio: 33,99 zł)
Oszczędzasz: 22% (-7,48 zł)

Dodaj do koszyka Nie ma cnoty bez przyjemności. Życie moralne jako przyjaźń z Bogiem

Tagi: Religia i rozwój duchowy

Nie ma lepszego sposobu, by zwiedzić piękną katedrę, jaką jest Suma teologiczna św. Tomasza z Akwinu, i poznać jej ducha, niż uczynienie tego w towarzystwie rozmiłowanego w niej człowieka. Taka przechadzka pozwoli nam lepiej poznać myśl wielkiego teologa kierującego się czułą miłością do Chrystusa i człowieka oraz kontemplującego to, co w człowieku odbija Boży obraz. Koncepcja życia moralnego św. Tomasza jest pełna nadziei i pozbawiona formalizmu. Jej autor wierzy głęboko, że dobro jest tak fascynujące, iż poprowadzi nas ku kontemplacji Tego, który je stworzył, i do bliskości z Nim. Gueullette jak koneser sztuki i znakomity przewodnik bierze nas pod rękę i wprowadza w gmach teologii św. Tomasza teologii przyjaźni z Bogiem. Angażuje intelekt, jednocześnie pozwalając odetchnąć.

Dodaj do koszyka Nie ma cnoty bez przyjemności. Życie moralne jako przyjaźń z Bogiem

 

Osoby które kupowały "Nie ma cnoty bez przyjemności. Życie moralne jako przyjaźń z Bogiem", wybierały także:

  • Krupówki warszawskie. Kazania wiosenne
  • Krupówki warszawskie. Kazania zimowe
  • Sztuczna inteligencja. Jej natura i przyszÅ‚ość. Krótkie Wprowadzenie 21
  • Nauka i religia. Krótkie Wprowadzenie 16
  • OpowieÅ›ci z pogranicza Å›wiatów

Dodaj do koszyka Nie ma cnoty bez przyjemności. Życie moralne jako przyjaźń z Bogiem

Spis treści

Dodaj do koszyka Nie ma cnoty bez przyjemności. Życie moralne jako przyjaźń z Bogiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.