reklama - zainteresowany?

Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej - Septem

Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej
Autor: Tomasz Gordon
ISBN: 978-83-283-5938-3
stron: 200, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-03-10
Księgarnia: Septem

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Tagi: Praca zawodowa

#39: Jak ogarnąć swoje emocje? Inteligencja emocjonalna | Tomasz Gordon >> POSŁUCHAJ

Rozmowa w Radiowej Czwórce z Tomaszem Gordonem >> POSŁUCHAJ

Podcast 51: Kompetencje ważne w kryzysie z Tomaszem Gordonem >> POSŁUCHAJ


Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?

Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"?

Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać?

Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego?

Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść efektywność procesów rozwojowych?

Samoświadomość, motywowanie siebie i innych oraz rozwiązywanie konfliktów w zespole - to niektóre z przestrzeni, które mogą być wydatnie wzmocnione dzięki lekturze pracy p. Tomasza Gordona. Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję ją jako projekt starannie przygotowany i użyteczny nie tylko dla menedżerów.


Prof. zw. dr hab. Zbigniew Nęcki, Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.

Dodaj do koszyka Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

 

Osoby które kupowały "Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej", wybierały także:

  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.