reklama - zainteresowany?

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 - Septem

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19
ebook
Autor: Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra
ISBN: 9788378757832
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-21
Księgarnia: Septem

Cena książki: 12,00 zł (poprzednio: 15,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,00 zł)

Dodaj do koszyka Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

Tagi: Og

Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnie

Dodaj do koszyka Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

 

Osoby które kupowały "Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19", wybierały także:

  • Podstawy logistyki miejskiej
  • Inteligentne systemy wspomagania decyzji
  • Warto
  • Budowanie spo
  • Podstawy oceny efektywno

Dodaj do koszyka Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.