reklama - zainteresowany?

Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku - Septem

Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku
ebook
Autor: Agnieszka Drummer Beata Williamson
ISBN: 978-83-756-1426-8
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-03
Księgarnia: Septem

Cena książki: 33,90 zł

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku

Tagi: Języki obce

 Tematem książki jest biznesowa korespondencja elektroniczna w jÄ™zyku angielskim – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile spoÅ‚ecznoÅ›ciowe itp. Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyÅ‚amy e-maile. Wszechobecne stajÄ… siÄ™ platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Bardzo popularne sÄ… także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracujÄ…c lub szukajÄ…c pracy w miÄ™dzynarodowej korporacji lub firmie, która ma miÄ™dzynarodowe kontakty – trzeba umieć korzystać z tych wszystkich form komunikacji w jÄ™zyku angielskim. WÅ‚aÅ›nie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykÅ‚adów, jak DZIÅš prowadzić zawodowÄ… korespondencjÄ™ elektronicznÄ….

Agnieszka Drummer to tÅ‚umaczka i lektorka jÄ™zyka niemieckiego, autorka nowatorskiej metody nauczania jÄ™zyków obcych oraz bestsellerowych podrÄ™czników. Od 25 lat mieszka w Niemczech z dÅ‚uższÄ… przerwÄ… na pobyt w Londynie. Uczy Polaków jÄ™zyków obcych przez internet.

Beata Williamson to anglistka, nauczycielka i lektorka języka angielskiego, od wielu lat mieszka w Londynie.

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku

 

Osoby które kupowały "Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki wÅ‚oskie dla bystrzaków
  • Francuski dla bystrzaków. Poziom Å›rednio zaawansowany
  • Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
  • Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.