reklama - zainteresowany?

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku - Septem

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku
Autor: Agnieszka Drummer Richard Boehnke
ISBN: 9788375618358
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 23,27 zł (poprzednio: 34,73 zł)
Oszczędzasz: 33% (-11,46 zł)

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Tagi: Języki obce

 Tematem książek jest NOWOCZESNA korespondencja w niemieckim Å›wiecie biznesu – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile spoÅ‚ecznoÅ›ciowe itp. Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyÅ‚amy e-maile. Wszechobecne stajÄ… siÄ™ platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Bardzo popularne sÄ… także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracujÄ…c lub szukajÄ…c pracy w miÄ™dzynarodowej korporacji lub firmie, która ma miÄ™dzynarodowe kontakty – warto umieć korzystać z tych wszystkich form komunikacji w jÄ™zyku niemieckim. WÅ‚aÅ›nie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykÅ‚adów, jak DZIÅš prowadzić zawodowÄ… korespondencjÄ™ elektronicznÄ…. Powszechnie panuje opinia, że z Niemcami „można siÄ™ dogadać po angielsku”. CzÄ™sto faktycznie można. Ale ta możliwość jest nagminnie przeceniana, bo firma niemiecka, majÄ…c do wyboru zagranicznego partnera biznesowego operujÄ…cego niemieckim lub operujÄ…cego tylko angielskim z reguÅ‚y wybierze jednak tego, z którym porozumienie możliwe jest po niemiecku. 

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

 

Osoby które kupowały "Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki wÅ‚oskie dla bystrzaków
  • Francuski dla bystrzaków. Poziom Å›rednio zaawansowany
  • Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
  • Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.