reklama - zainteresowany?

Odważ się na zmiany. Jak pokonać strach przed nieznanym, by osiągnąć spełnienie - Septem

Odważ się na zmiany. Jak pokonać strach przed nieznanym, by osiągnąć spełnienie
ebook
Autor: Colette Baron-Reid
TÅ‚umaczenie: Anna Lewicka
ISBN: 978-83-8171-178-4
stron: 286, Format: ebook
Data wydania: 2017-10-09
Księgarnia: Septem

Cena książki: 24,82 zł (poprzednio: 28,86 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,04 zł)

Dodaj do koszyka Odważ się na zmiany. Jak pokonać strach przed nieznanym, by osiągnąć spełnienie

Tagi: Religia i rozwój duchowy

 

Wiele osób nie wie, dokąd zmierza ich życie, ale zdaje sobie sprawę z tego, że nie podoba im się ten kierunek. Zamiast godzić się z niesatysfakcjonującą codziennością, każdy z nas może zrezygnować z niedziałających już schematów, a zamiast nich stać się współtwórcami teraźniejszości oraz przyszłości. Dzięki tej książce wyjdziesz poza swoją strefę komfortu i wypłyniesz na nieznane, ale pełne wspaniałości wody. Poznasz miejsce, w którym rodzą się wszystkie pomysły i nauczysz się nadawać swoim pragnieniom fizyczny kształt. Odzyskasz utracone części siebie i poznasz moc samodzielnej ewolucji. Wyćwiczysz również własną podświadomość dzięki opracowanemu przez Autorkę Procesowi Inwizji(R). Wyrusz w nieznane i odnajdź skarb - siebie!

Dodaj do koszyka Odważ się na zmiany. Jak pokonać strach przed nieznanym, by osiągnąć spełnienie

 

Osoby które kupowały "Odważ się na zmiany. Jak pokonać strach przed nieznanym, by osiągnąć spełnienie", wybierały także:

  • Krupówki warszawskie. Kazania wiosenne
  • Krupówki warszawskie. Kazania zimowe
  • Sztuczna inteligencja. Jej natura i przyszÅ‚ość. Krótkie Wprowadzenie 21
  • Nauka i religia. Krótkie Wprowadzenie 16
  • OpowieÅ›ci z pogranicza Å›wiatów

Dodaj do koszyka Odważ się na zmiany. Jak pokonać strach przed nieznanym, by osiągnąć spełnienie

Spis treści

Dodaj do koszyka Odważ się na zmiany. Jak pokonać strach przed nieznanym, by osiągnąć spełnienie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.