reklama - zainteresowany?

OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D - Septem

OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
Autor: Janusz Ganczarski
ISBN: 978-83-283-0193-1
stron: 552, Format: 168x237, okładka: mi
Data wydania: 2015-08-19
Księgarnia: Septem

Cena książki: 89,00 zł

Dodaj do koszyka OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D

Tagi: Grafika komputerowa | OpenGL - Programowanie | Programowanie gier

OpenGL na scen

Dodaj do koszyka OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D

 

Osoby które kupowały "OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D", wybierały także:

  • Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podr
  • Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podr
  • Jak to zrobi
  • DTP od podstaw. Projekty z klas
  • Google SketchUp.

Dodaj do koszyka OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D

Spis treści

Dodaj do koszyka OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.