reklama - zainteresowany?

Postawy konsumentow wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego - Septem

Postawy konsumentow wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego
ebook
Autor: Beata Marciniak, Rados
ISBN: 978-83-803-0170-2
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2021-01-28
Księgarnia: Septem

Cena książki: 26,88 zł (poprzednio: 33,60 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,72 zł)

Dodaj do koszyka Postawy konsumentow wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

Tagi: Og

"Problematyka wyboru marki, jak

Dodaj do koszyka Postawy konsumentow wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

 

Osoby które kupowały "Postawy konsumentow wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego", wybierały także:

  • Podstawy logistyki miejskiej
  • Inteligentne systemy wspomagania decyzji
  • Warto
  • Budowanie spo
  • Podstawy oceny efektywno

Dodaj do koszyka Postawy konsumentow wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

Spis treści

Dodaj do koszyka Postawy konsumentow wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.