reklama - zainteresowany?

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt - Septem

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt
Autor: Jon Yablonski
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-8054-7
stron: 132, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2021-08-31
Księgarnia: Septem

Cena książki: 34,30 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,70 zł)

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt

Tagi: Funkcjonalno | Inne

Nawet najciekawsze rozwi

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt

 

Osoby które kupowały "Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt", wybierały także:

  • Ucieczka z pu
  • Od pomys
  • D3.js w akcji
  • Responsywne strony WWW. Technologia na start!
  • Nowe us

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt

Spis treści

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.